• 2
  • 3
2012-05-01, 02:50
Medlem
Nlesjems avatar
Inhägnat område låter avancerat..
Skiter väl i lagar,men riskerar inte ngn random snubbes liv genom fyllekörning.
Däremot skulle jag kunna gambla med ett rattfyllo på mitt alldeles egna sätt,
Off topic,jomenvisst.
Citera
2012-05-01, 02:51
Medlem
undervattenfisks avatar
om man får räkna med när man åker baksäte så kan jag berätta om flera gånger när man åkt bil och slagit i sig en rykare amfetamin i farten, i början var det en rätt häftig upplevelse men det avtog rätt snabbt , och åka bil på meffedron är skönt.
Citera
2012-05-01, 13:42
Medlem
Köra skåpbil 80km/h på en grusväg dyngrak mitt i natten med brännvin i handen va rätt kul
upp och ner i diket hela vägen... Haha
Alkohol + bil är inte bra... Trodde jag hadde full kontroll men det var kaos Fast kul.
Aldrig provat köra själv men tycker iallafall det är rätt kul och åka bil när man har rökt en fet
Sitta i baksätet med en spliff är nice
Senast redigerad av Psychedelika 2012-05-01 kl. 13:47.
Citera
2012-05-01, 22:22
Medlem
hoppidoppis avatar
Hm, detta blir svårt!

Cannabis är så jävla skönt att köra på.

Sen har vi alkohol, man vågar släppa loss och köra som dom gör i filmer.

LSD är jävligt roligt att köra på också.

Hm... cannabis i kombination med folköl är nog det skönaste att köra på tror jag.
Man blir inte alltför farlig i trafiken med den kombon.
Citera
2012-05-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
LSD är jävligt roligt att köra på också.

Haha, det kan jag fan tänka mig. Men vill du utveckla lite hur det var med alla färger och övriga OEVs, hur det påverkade körningen osv?

Tyckte det var fan så knövligt innan jag fick in tekniken att köra på zolpidem pga de i jämförelse med syra milda hallucinationer och vrickade kroppsrörelser och skit.
Citera
2012-05-02, 01:32
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Haha, det kan jag fan tänka mig. Men vill du utveckla lite hur det var med alla färger och övriga OEVs, hur det påverkade körningen osv?

Tyckte det var fan så knövligt innan jag fick in tekniken att köra på zolpidem pga de i jämförelse med syra milda hallucinationer och vrickade kroppsrörelser och skit.
Aldrig tagit LSD, men på zolpidem (har testat IV:a sjuka mängder) så fick jag mer sömn-hallisar, skulle aldrig kunna köra bil på det tex... jag låg och kramade en kudde och pratade med "henne" medan en nykter polare satt bredvid och berätta dagen efter och undrade vad fan jag höll på med.
Citera
2012-05-02, 01:35
Medlem
Analhuvuds avatar
Stilnoct och bärs är riktigt fint
Citera
2012-05-02, 04:15
Medlem
CoopColas avatar
Mephedrone Nu har ju jag inte körkort men en polare har berättat
Citera
2012-05-02, 09:30
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T

Very well. Dosen var 270 microgram ( + - 20 microgram ) och jag hade trippat hela natten. Trippen började närma sig sitt slut, och jag fick för mig att jag skulle ut och köra runt i staden. Du vet sådana där spår efter allt som man kan få på syra? Så var det, fast farten drog ut spåren väldigt, väldigt mycket. Det såg ut som om allting läckte färg i väldigt stora kvantiteter, men samtidigt så var färgen kvar och försvann aldrig.

Trafikljusen blev väldigt starka och trippiga. Det kändes som om jag åkte i 500km/h, fast jag egentligen bara åkte i 50.

Jävligt rolig upplevelse.

edit: Upplevde synestesi hela trippen, så det var ganska svårt att läsa korrekt på skyltar osv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in