Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-04-12, 14:38
Medlem
damnLFOs avatar
Efter lite letande och funderande hittade jag ingen tråd som var helt och hållet som jag tänkt mig.

Vilken är er #1 -drog att vara påverkad av när ni kör bil?

Min är nog Lyrica fast Zolpidem är rätt bra det med. Gräs är ju en klassiker och svårslaget
Citera
2012-04-12, 15:01
Medlem
0ldMans avatar
Alkohol. Helst över 2 promille. Blir stabilare och kör mycket bättre. Framförallt precisionskörningen såsom fickparkeringen blir super.
Citera
2012-04-12, 15:40
Medlem
Det borde ju vara ultimat att få en OD på heroin samtidigt som man kör bil... förhoppningsvis så kör man ihjäl nån annan samtidigt...

Eller varför inte häva i sig en massa stilnoct och alkohol när man väntar på att bilen tankas tex...
Citera
2012-04-12, 16:34
Medlem
xanax99s avatar
Brännvin special och rohypnol, sittandes i en fulltankad amazon gjord av gjutjärn körandes på en gågata.
Move it, move it.....
Citera
2012-04-12, 20:12
Medlem
wsbs avatar
Ecstasy. Kommer ihåg speciellt en gång då jag tryckte gasen i botten och pumpade trance på högsta volym. Farligt men skönt.
Citera
2012-04-12, 20:23
Medlem
damnLFOs avatar
Detta är en seriös tråd! Ironiska svar och trams undanbedes. Jag nämnde aldrig VAR bilen framförs. Det kan ju mycket väl vara på inhängnat område

Vilken jeppe som helst förstår väl att det inte är något vidare bra att åka bil kring molnen, men tråden handlar heller inte om bakomliggande etik och moral. Kort och gott ENDAST om vilka substanser som är sköna att vara påverkad av när man kör bil.
Citera
2012-04-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnLFO
Detta är en seriös tråd! Ironiska svar och trams undanbedes. Jag nämnde aldrig VAR bilen framförs. Det kan ju mycket väl vara på inhängnat område

Vilken jeppe som helst förstår väl att det inte är något vidare bra att åka bil kring molnen, men tråden handlar heller inte om bakomliggande etik och moral. Kort och gott ENDAST om vilka substanser som är sköna att vara påverkad av när man kör bil.

För du är ju aldrig en fara för annans liv och hälsa heller???
Citera
2012-04-12, 22:32
Medlem
Denoms avatar
Ketamin. Sätta sig ner och garva lite åt att man kan åka ubåt, sen händer det grejer.
Citera
2012-04-12, 22:33
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
För du är ju aldrig en fara för annans liv och hälsa heller???

Stackare, det måste vara svårt att inte vara läskunnig på ett forum baserat till 99,99% på text.
Återigen! Denna tråd handlar INTE om varken moralisering eller personliga åsikter om huruvida farligt eller inte det är.
Citera
2012-04-28, 10:00
Medlem
redbullzs avatar
Gräs är väl inte just roligast - kör sakta som en gräshoppa och stannar i 5min vid varje stopp-skylt

Alkohol är väl mest spännande - crazy och trycker lite extra på gasen, farligt som fan däremot
Citera
2012-04-28, 12:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Alltså att köra bil på alkohol är ju av någon anledning sjukt kul. men det ska inte göras i stan eller tätorten. men brukar själv ofta gasa runt på skogsbilvägarna i byn min far är bosatt.

Har ju åkt på en grov rattfylla också, men det är faktiskt mitt enda brott jag verkligen ångrar och skäms över. som tur var gick det relativt bra.
Citera
2012-04-28, 13:00
Medlem
vetickes avatar
lätt LSD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto