• 1
  • 2
2012-04-12, 13:06
Medlem
Nateriouss avatar
Hej.

Nu r det s att jag brjar knna mig lite stressad, rkte en fet wake'n'bake imorse vid 10.00 ungefr och jag r fortfarande dunderstuk. Jag har massa hushllssysslor som jag ska hinna med idag samt att jag brjar bli hungrig men mste ivg och handla och jag klarar inte av det i denna "sinnesstund".

S, vad r bsta sttet fr mig att nyktra till ordentligt? Ta en dusch? Dricka ngot? Orkar inte rra p mig srskilt mycket av uppenbar orsak och jag har ej tillgng till mat.

r allts hg p cannabis om inte de framgick tydligt nog.. MVH

Citera
2012-04-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Hej.

Nu r det s att jag brjar knna mig lite stressad, rkte en fet wake'n'bake imorse vid 10.00 ungefr och jag r fortfarande dunderstuk. Jag har massa hushllssysslor som jag ska hinna med idag samt att jag brjar bli hungrig men mste ivg och handla och jag klarar inte av det i denna "sinnesstund".

S, vad r bsta sttet fr mig att nyktra till ordentligt? Ta en dusch? Dricka ngot? Orkar inte rra p mig srskilt mycket av uppenbar orsak och jag har ej tillgng till mat.

F i dig mycket mat, diverse lskdrycker osv. Ta en dusch som du sa och g ut o rr p dig s du blir piggare i skallen. Visst du blir inte helt nykter men du kommer klara av sysslorna lttare.
Citera
2012-04-12, 13:15
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
F i dig mycket mat, diverse lskdrycker osv. Ta en dusch som du sa och g ut o rr p dig s du blir piggare i skallen. Visst du blir inte helt nykter men du kommer klara av sysslorna lttare.

TS skrev ju att han inte har mat

TS - ta en kalldush och rfila dig en gng eller tv, sen r det bara att slita p sig klderna och attackera utomhuset. Du nyktrar aldrig till genom att hlla dig passiv, du mste f igng systemet.

Har du pengar s tycker jag du ska kpa dig lite mat nr du nd r utomhus.
Citera
2012-04-12, 13:20
Medlem
apintofstellas avatar
Stt dig utomhus och hyperventilera en stund. Frisk luft hjlper bst. Annars en kalldusch som personen ovan freslog.
Citera
2012-04-12, 13:27
Medlem
Mina gon gr i alla fall ont utan solglasgon i detta vder

Kom igen nu, du fixar att g in p ica och handla krubb lite smstekt.
Citera
2012-04-12, 14:08
Medlem
illegalodlares avatar
Citat:
Hej.

Lr dig "kontrollera" ruset som nr man r bng och pratar med ngon man inte vill prata med, polisen, frldrar och vnner som inte rker... en usch och en promenad/cykel tur d brukar jag bli klar i huvudet.

Sen som alla sger, mat och dryck funkar faktiskt...

MVH
Citera
2012-04-12, 14:11
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illegalodlare
Lr dig "kontrollera" ruset som nr man r bng och pratar med ngon man inte vill prata med, polisen, frldrar och vnner som inte rker... en usch och en promenad/cykel tur d brukar jag bli klar i huvudet.

Sen som alla sger, mat och dryck funkar faktiskt...

MVH

De gr inte att kontrollera nr man r sengngar-frstrd, man kan inte direkt trycka p en knapp och bli pigg igen..

Tog en lngt varmt bad, sedan duschade jag as lnge i varmt. Sen gjorde jag en total renovering p underredet det krvdes stor fokus.

Blev lite klarare och piggare nu
Citera
2012-04-12, 15:28
Medlem
Citat:
De gr inte att kontrollera nr man r sengngar-frstrd, man kan inte direkt trycka p en knapp och bli pigg igen..

Tog en lngt varmt bad, sedan duschade jag as lnge i varmt. Sen gjorde jag en total renovering p underredet det krvdes stor fokus.

Blev lite klarare och piggare nu
Beng i 4 timmar p cannabis? vissa har tur haha
Citera
2012-04-12, 15:42
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Beng i 4 timmar p cannabis? vissa har tur haha

Gller att kpa rtt grejjer bara
Citera
2012-04-12, 15:48
Medlem
hoppidoppis avatar
Nr jag inte har tolerans s kan jag knna av cannabisruset i 12 timmar. Det huvudsakliga ruset varar i ca 3-4 timmar d, sen r det en lng afterglow.

Detta gller dock bara om jag fr tag i riktigt bra grejer. Vilket jag alltid fr
Citera
2012-04-12, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Nr jag inte har tolerans s kan jag knna av cannabisruset i 12 timmar. Det huvudsakliga ruset varar i ca 3-4 timmar d, sen r det en lng afterglow.

Detta gller dock bara om jag fr tag i riktigt bra grejer. Vilket jag alltid fr
Mina grejer hller mig bng i 48 timmar, r bng efter jag sovit ocks.
Citera
2012-04-12, 16:01
Medlem
hoppidoppis avatar
Sorry fr OT

Ngon annan n jag som har mrkt att cannabis har en antidepressiv effekt som sitter i flera dygn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in