Nu r det s att jag brjar knna mig lite stressad, rkte en fet wake'n'bake imorse vid 10.00 ungefr och jag r fortfarande dunderstuk. Jag har massa hushllssysslor som jag ska hinna med idag samt att jag brjar bli hungrig men mste ivg och handla och jag klarar inte av det i denna "sinnesstund".
S, vad r bsta sttet fr mig att nyktra till ordentligt? Ta en dusch? Dricka ngot? Orkar inte rra p mig srskilt mycket av uppenbar orsak och jag har ej tillgng till mat.
r allts hg p cannabis om inte de framgick tydligt nog.. MVH
Spelar just nu in flames p hg volym fr att frska bli lite nyktrare
Nu r det s att jag brjar knna mig lite stressad, rkte en fet wake'n'bake imorse vid 10.00 ungefr och jag r fortfarande dunderstuk. Jag har massa hushllssysslor som jag ska hinna med idag samt att jag brjar bli hungrig men mste ivg och handla och jag klarar inte av det i denna "sinnesstund".
S, vad r bsta sttet fr mig att nyktra till ordentligt? Ta en dusch? Dricka ngot? Orkar inte rra p mig srskilt mycket av uppenbar orsak och jag har ej tillgng till mat.
F i dig mycket mat, diverse lskdrycker osv. Ta en dusch som du sa och g ut o rr p dig s du blir piggare i skallen. Visst du blir inte helt nykter men du kommer klara av sysslorna lttare.
F i dig mycket mat, diverse lskdrycker osv. Ta en dusch som du sa och g ut o rr p dig s du blir piggare i skallen. Visst du blir inte helt nykter men du kommer klara av sysslorna lttare.
TS skrev ju att han inte har mat
TS - ta en kalldush och rfila dig en gng eller tv, sen r det bara att slita p sig klderna och attackera utomhuset. Du nyktrar aldrig till genom att hlla dig passiv, du mste f igng systemet.
Har du pengar s tycker jag du ska kpa dig lite mat nr du nd r utomhus.
Lr dig "kontrollera" ruset som nr man r bng och pratar med ngon man inte vill prata med, polisen, frldrar och vnner som inte rker... en usch och en promenad/cykel tur d brukar jag bli klar i huvudet.
Sen som alla sger, mat och dryck funkar faktiskt...
Lr dig "kontrollera" ruset som nr man r bng och pratar med ngon man inte vill prata med, polisen, frldrar och vnner som inte rker... en usch och en promenad/cykel tur d brukar jag bli klar i huvudet.
Sen som alla sger, mat och dryck funkar faktiskt...
MVH
De gr inte att kontrollera nr man r sengngar-frstrd, man kan inte direkt trycka p en knapp och bli pigg igen..
Tog en lngt varmt bad, sedan duschade jag as lnge i varmt. Sen gjorde jag en total renovering p underredet det krvdes stor fokus.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!