2006-10-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Han har en 6-skärig vändplog av märket Överum.

Sexskärig?? Hur mycket har han under plog? Vad drar han den med?
Citera
2006-10-23, 21:45
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenskalp

Det, vill du inte veta
Citera
2006-10-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenskalp

Probably en MF 8400 eller en John Deere 9400...
Citera
2006-10-23, 21:54
Medlem
polyesterpams avatar
Dryg, men inte i narheten av Ljungbys store politiske son: Roland Johansson!

Ooops.. PUL?
Citera
2006-10-24, 10:50
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Dryg, men inte i narheten av Ljungbys store politiske son: Roland Johansson!

Ooops.. PUL?
Guddarp'arn! Det gamla fyllot på Trojas bortmatcher – finns han fortfarande? Och hans fula affär med hemsnidade trätavlor av Sutar'n?
Citera
2006-10-24, 16:11
Medlem
Mr Lawrences avatar
En gång i tiden var han Sveriges yngsta kommunalråd.

Hans engelska är inget vidare. Minns en gång för många, många år sedan när han skulle hälsa engelska fotbollsklubben Luton välkomna till en träningsmatch -- det var stor komik.

Han hävdade ju för några månader sedan att han körde miljöbil när han i själva verket körde Volvo S80. Han backade väl rätt snabbt från det uttalandet ...

Tvivlar på att det finns något mer spännande, han är en rätt slätstruken figur tippar jag på. Det var iofs många år sedan jag bodde i hans trakter. Skulle tippa på att han är som alla andra lokala "pampar".
Citera
2006-10-24, 23:56
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Churchill
Guddarp'arn! Det gamla fyllot på Trojas bortmatcher – finns han fortfarande? Och hans fula affär med hemsnidade trätavlor av Sutar'n?

Hahahaha!!! Ja vad jag vet lever han och frodas. Kitschigare butik far man leta efter.

Nar jag gick pa gymnasiet var han och nagra andra 'lokalpolitiker' inbjudna till en debatt. Han sa att han inte tyckte det var lampligt att andra an kvinnor var sjukskoterskor. Som svar pa varfor sa han "Det ar val mycket trevligare nar en kvinna tar pulsen pa en an en man nar man ligger pa sjukhuset".
Citera
2006-10-26, 18:24
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Hahahaha!!! Ja vad jag vet lever han och frodas. Kitschigare butik far man leta efter.

Nar jag gick pa gymnasiet var han och nagra andra 'lokalpolitiker' inbjudna till en debatt. Han sa att han inte tyckte det var lampligt att andra an kvinnor var sjukskoterskor. Som svar pa varfor sa han "Det ar val mycket trevligare nar en kvinna tar pulsen pa en an en man nar man ligger pa sjukhuset".

Han står kvar i Trojaklacken på vart enda match både borta och hemma... riktigt alla höns vet i fan om jag tror att han har hemma, men han är i allafall inte otrevlig. Mer än mot domaren när de dömer mot Troja
Citera
2006-10-26, 22:18
Medlem
Mr Lawrences avatar
Ang. Guddapparn:

Scen som utspelas sig i Himmelstalundshallen i Norrköping: Mr Lawrence och Guddapparn verkar vara enda Trojafansen. Som tur är har Mr Lawrence strategiskt satt sig på andra läktaren för att inte bli förknippad med den fete galningen som halva Norrköping hatar. Men i periodpausen får han syn på mig, och ser att jag har en Troja-halsduk. Genast suger han tag i mig och med höjd röst förklarar hur jävla dålig domaren är. "Håller du inte med? Håller du inte med?" Jag har aldrig velat sjunka genom jorden så mycket som i det ögonblicket. Jag slet mig därifrån, stoppade halsduken innanför jackan och gömde mig i massan. Satt sedan tyst och stilla på min plats och dolde väl min glädje när Troja gjorde mål. Ingen skulle kunna få intrycket av att jag var med honom ...

Lite OT, sorry...
Citera
2006-10-27, 20:13
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Lawrence
Ang. Guddapparn:

Scen som utspelas sig i Himmelstalundshallen i Norrköping: Mr Lawrence och Guddapparn verkar vara enda Trojafansen. Som tur är har Mr Lawrence strategiskt satt sig på andra läktaren för att inte bli förknippad med den fete galningen som halva Norrköping hatar. Men i periodpausen får han syn på mig, och ser att jag har en Troja-halsduk. Genast suger han tag i mig och med höjd röst förklarar hur jävla dålig domaren är. "Håller du inte med? Håller du inte med?" Jag har aldrig velat sjunka genom jorden så mycket som i det ögonblicket. Jag slet mig därifrån, stoppade halsduken innanför jackan och gömde mig i massan. Satt sedan tyst och stilla på min plats och dolde väl min glädje när Troja gjorde mål. Ingen skulle kunna få intrycket av att jag var med honom ...

Lite OT, sorry...

Funderar på att sno den och låta Smålänningen publicera den som insändare
Citera
2006-10-27, 20:33
Medlem
Atems avatar
Har gamle Eskil gjort några spännande jordbruksutspel än då?
Citera
2006-10-27, 21:47
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atem
Har gamle Eskil gjort några spännande jordbruksutspel än då?

Nåt om att bönderna skulle få ännu mer EU-bidrag? Fan jag har glömt det det var nåt sånt skit i allafall...

Och det om pälsdjuren som ska få vara kvar i Sverige då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in