2014-12-04, 11:33
Medlem
Stefan Löfven är ohederlig menar Eskil Erlandsson.
Löfven har vid upprepade tillfällen lovat att inte regera under en borgerlig budget.
Citat:
- Jag tycker faktiskt att han har gjort en fadäs för egen del i och med att han inte har avgick i stället, säger Erlandsson.

http://www.expressen.se/nyheter/exmi...ven-ohederlig/
Citera
2015-01-31, 08:02
Medlem
Toshiro.Mifunes avatar
Expressen här från 31/1 kan man läsa följande.

Eskil Erlandsson bjöd på sång och dans under en lättsammare tillställning i Norrköping under Centerpartiets kommundagar.

Citat:
Under middagen gick han upp på scen och tog till ton. Han sjöng Harry Brandelius berömda "Ett öre mer för mjölken", uppbackad av dansbandet Mannerz.

Erlandsson passade dock på att uppdatera den gamla klassikern till "En krona för mjölken".
Citera
2015-01-31, 11:02
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Eskil erlandsson är en falsk och populistisk politiker.

Här går han till attack mot hästkött i findus för att kamma hem pluspoäng:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16215299.ab

----------

Håller med helt och hållet. En slöare Åsa-nisse får man leta efter. Vad gjorde han i regeringen på 8 år? Kan han visa upp något konkret han gjort för landsbygdsbefolkningen?

De hade 8 år på sig att få slut på vargtramset. Inget hände. De hade 8 år på sig att få slut på vansinnigheterna med naturreservat överallt i bondeskog. Inget hände. Bolagsskogen fick utbytesmark av Sveaskog, men inte bönderna. Polisen är avvecklad på landsbygden, polacker och zigenare samt annat avskum "shoppar" regelbundet hos bönderna. Inget har gjorts för att få slut på det.

Att han låtsas göra något är löjeväckande. Ingen går väl på det? Det enda den gamla galten gjorde var väl att sätta på sin på departementet anställda jurist? Äckligt! Det måste sett värre ut än den sämsta tyska P-rulle...

Han måste varit en av de sämsta ministrarna i Sverige någonsin!
Citera
2015-01-31, 11:41
Medlem
EE och SA fick en dotter i december 2013, mindre än 1,5 år efter sonens födelse.
Jag tycker att det är humor att Aftonbladet skriver att "Eskil Erlandsson gifte sig i maj i fjol med Susanne Adlercreutz. Sedan dess har paret legat i. I juli 2012 föddes deras första son Axel. Nu har de ett barn till."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17956566.ab
Citera
2015-02-19, 12:41
Medlem
NiccoJs avatar
I en artikel om Anders Borgs skilsmässa radade DI upp ett gäng ministrar där kärlek tagit slut, Reinfeldt, Persson, Littorin, Leijonborg och även Eskil Erlandsson!!! Jag ser ju DI som en av de mest tillförlitliga tidningarna men är detta sant, eller är det den förra särbon som avses ???
Citera
2015-02-19, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
I en artikel om Anders Borgs skilsmässa radade DI upp ett gäng ministrar där kärlek tagit slut, Reinfeldt, Persson, Littorin, Leijonborg och även Eskil Erlandsson!!! Jag ser ju DI som en av de mest tillförlitliga tidningarna men är detta sant, eller är det den förra särbon som avses ???

Tidigare särbon skulle jag tro. Erlandsson är fortfarande gift enligt Ratsit. Dock är han inte skriven på samma adress som hustrun Susanne Adlercreutz, men det kan ju ha varit så tidigare också. Han är folkbokförd hos sin mor.
Citera
2015-02-19, 13:50
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Tidigare särbon skulle jag tro. Erlandsson är fortfarande gift enligt Ratsit. Dock är han inte skriven på samma adress som hustrun Susanne Adlercreutz, men det kan ju ha varit så tidigare också. Han är folkbokförd hos sin mor.
Var bor hans mor?
Har han skrivit sig där för att han kan få mer bidrag på det sättet?
Citera
2015-02-19, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Var bor hans mor?

Annerstad i Ljungby kommun.
Citera
2015-02-19, 22:27
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Var bor hans mor?

Traktamente...

Riksdagsmännen har beviljat sig själva generösa traktamentsvillkor...

Var det inte så den förre s-ledaren Håkan Juholt åkte på pumpen? Skriven i Oskarshamn men boende med bidrag i Stockholm hos sitt fruntimmer....

Är det någon som vet hur mycket den felande länken mellan djurvärlden och människor har erhållit i traktamente? Jag blir äcklad!

Boende hos mamma? Vem går på det?
Citera
2015-05-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunder-Road
EE och SA fick en dotter i december 2013, mindre än 1,5 år efter sonens födelse.
Jag tycker att det är humor att Aftonbladet skriver att "Eskil Erlandsson gifte sig i maj i fjol med Susanne Adlercreutz. Sedan dess har paret legat i. I juli 2012 föddes deras första son Axel. Nu har de ett barn till."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17956566.ab

Till sommaren får de sitt tredje barn Tre barn på tre år...inte illa pinkat Erland!
Citera
2015-05-06, 20:27
Medlem
cj035s avatar
Någon som tittar på SVT 1 nu? Vilket paket! Pungbråck?
Citera
2015-05-06, 20:29
Medlem
Lost-Souls avatar
Ser honom på SVT #Ett Sverige nu, satan i gatan vilken byxbula. Det finns inte en chans att han har magen så långt nere, så ifall han inte av någon anledning använder sig av blöja så har en monsterdragg i klass med Jonah Falcon o grabbarna.

Bulan är monstruös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in