2012-04-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Karln hade En särbo i många år Vet någon något om när det tog slut och när hon fick reda på detta? Hon var i mer lämplig ålder och ägde bondgård som han.

Det stämmer bra, vad jag hört av säkra källor har dom varit tillsammans i drygt 30 år, hon fick reda på det när hon läste det på Aftonbladet!!!!, vid det samtal följde från verderbörande till Eskil i torsadgs så sa han att han inte kommit sig för att säga det när dom sågs senast och det skulle ha varit vid påsk!. Han fick även frågan om det var barn på gång men det förnekade han i torsdags!
Citera
2012-04-17, 13:17
Medlem
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/es...et_6557789.svd

Tänkte faktiskt på detta redan i höstas. Susanne Adlercreutz bor ju i Gamlastan (hennes föräldrar äger en bostadsrätt där). Gubben knatade väl över till henne när han inte längre fick bo kvar i partiets lägenhet. Och sedan kopulerades det. Susanne har länge velat ha barn men bara inte fått någon på kroken
Tycker faktiskt synd om Bodil Nilsson, hon måste känna sig grundlurad
Citera
2012-04-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightUp
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/es...et_6557789.svd

Tänkte faktiskt på detta redan i höstas. Susanne Adlercreutz bor ju i Gamlastan (hennes föräldrar äger en bostadsrätt där). Gubben knatade väl över till henne när han inte längre fick bo kvar i partiets lägenhet. Och sedan kopulerades det. Susanne har länge velat ha barn men bara inte fått någon på kroken
Tycker faktiskt synd om Bodil Nilsson, hon måste känna sig grundlurad

Ja, det är riktigt synd om Bodil. Hon hade tydligen satt sig i sin bil dagen hon läste om allt det här.. och bara kört runt.. Hon har tagit det riktigt hårt.(Vet att Aftonbladet har tipsats om det här)
Citera
2012-05-26, 09:37
Medlem
Zoellens avatar
Vem är/var denna Bodil Nilsson?
Citera
2012-05-28, 01:27
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoellen
Vem är/var denna Bodil Nilsson?
F.d. sambon
Citera
2012-05-31, 17:25
Medlem
Zoellens avatar
Varifrån kom sambon ?, Var det i Ljungby?
Citera
2012-06-01, 19:36
Medlem
Geres avatar
Lite OT, men visst är svensk journalistik fantasktisk:

"Har mycket pengar

Pappan Carl-Fredrik Adlercreutz hade 2006 en skattepliktig förmögenhet på närmare 8,4 miljoner kronor.

Samtidigt är Eskil Erlandsson en av regeringens rikaste ministrar.

Så sent som i november förra året uppgick hans samlade tillgångar till 6,6 miljoner kronor, varav 5,5 miljoner är placerade i aktier."

http://www.expressen.se/nyheter/mini...barn-i-sommar/

Niklas Svensson måste vara stolt i sin roll som jour....murvel på slaskblaskan Expressen
Citera
2012-06-01, 21:23
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightUp
Carin Adlercreutz jobbade som dommare men sjukpensionerade sig och levde på bidrag resten av sin "karriär" då hon blev dömnd för tjänstefel.

Intressant. Jag har hört att avdelning I (bouppteckningar) på Stockholms tingsrätt under tidigt 90-tal var en riktig avstjälpningsplats för rådmän som inte klarade sitt arbete. De enda vettiga domarna var chefsrådmannen och tingsnotarierna. Jag tror att Gunnar Strängs son också "jobbade" där men blev avstängd av någon anledning. Jag tror att hon senare hamna de på en tvistemålsavdelning och misskötte sig arbete å det grövsta, ingen vettig processledning alls. Inte förvånande att hon till slutet trampade i klaveret tillräckligt för att bli dömd för tjänstefel. Har du några detaljer?
Citera
2012-07-02, 08:24
Medlem
mishimas avatar
Det är lite konstigt att kvällstidningarna inte har skrivit mer om den här kärlekshistorien. Jag har fått höra att särbon fick veta att han hade en annan i Stockholm genom Aftonbladets löpsedel. Flera gamla vänner som Erlandsson har umgåtts med blev inte bjudna på bröllopet och flera som blev valde att inte närvara av hänsyn till Bodil och för att visa vad de tyckte.
Citera
2012-07-04, 21:31
Medlem
Fettsprutans avatar
Vill man bli hyresgäst hos Eskils svärmor, går detta att ordna...

http://www.blocket.se/sodermanland/S....htm?ca=12&w=1

15.000 i månaden, för det tvivelaktiga nöjet, är dock över min budget..
Citera
2012-07-04, 21:47
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsprutan
Vill man bli hyresgäst hos Eskils svärmor, går detta att ordna...

http://www.blocket.se/sodermanland/S....htm?ca=12&w=1

15.000 i månaden, för det tvivelaktiga nöjet, är dock över min budget..
Gäller inte strandskyddet där?
Så nära vattnet brukar man inte få bygga.
Citera
2012-07-04, 22:11
Medlem
Fettsprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Gäller inte strandskyddet där?
Så nära vattnet brukar man inte få bygga.

Om jag inte mins fel, låg ett äldre hus, på samma plats.
Precis utanför bild, till höger, ligger dessutom flera äldre fd. lantarbetarbostäder, som också hyrs ut.

Annars kan man tycka det kunde passa som sommarresidens, för dom nyblivna föräldrarna, o den lille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in