• 1
  • 2
2012-04-11, 10:13
Medlem
VaknaUpps avatar
Tuggade i mig runt 1000mg Oxy fr ca: 30min sen. Har en stickande knsla i kroppen och knner mig allmnt dsig, mer n vanligt. Har ganska stor tollerans brukar ligga p 300-500 daglig dos. r det ngon fara fr min hlsa med den dos jag just intagit?
Citera
2012-04-11, 10:30
Medlem
Sunhizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaknaUpp
Tuggade i mig runt 1000mg Oxy fr ca: 30min sen. Har en stickande knsla i kroppen och knner mig allmnt dsig, mer n vanligt. Har ganska stor tollerans brukar ligga p 300-500 daglig dos. r det ngon fara fr min hlsa med den dos jag just intagit?
N det r skert lugnt..
Citera
2012-04-11, 11:08
Medlem
C8H11Ns avatar
1g oxy p en gng? Svida du inte r en elefant eller har helt sjuk tolerans s br du uppska lkare snarast.
Citera
2012-04-11, 11:23
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
1g oxy p en gng? Svida du inte r en elefant eller har helt sjuk tolerans s br du uppska lkare snarast.

Om han normalt sett brukar ligga p 300-500 s r vl 1000 mg s speciellt mrkvrdigt? Vill inte mena p att det r ofarligt men speciellt mrkvrdigt att dubblera sin dos r det vl inte.
Citera
2012-04-11, 11:49
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Om han normalt sett brukar ligga p 300-500 s r vl 1000 mg s speciellt mrkvrdigt? Vill inte mena p att det r ofarligt men speciellt mrkvrdigt att dubblera sin dos r det vl inte.

En person utan vidare tolerans som kar sin dos frn 20-40, eller frn 40-80 mg behver nog inte oroa sig. Men 500 mg mer n normalt r en jvligt stor kning, jag skulle oroa mig om jag vore TS.
Citera
2012-04-11, 11:58
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
En person utan vidare tolerans som kar sin dos frn 20-40, eller frn 40-80 mg behver nog inte oroa sig. Men 500 mg mer n normalt r en jvligt stor kning, jag skulle oroa mig om jag vore TS.

Jo, men nu pratar vi om en person, TS, med hg tolerans. Det blir inte 500 mer n normalt som fr en som r helt frsk p opioider. Som TS sger s r ju hans dagliga dos kring 300-500. Drfr antar jag att hans dagliga dos, 300-500 mg inte gr honom mer n frisk eller smrtfri.

Jag har slngt i mig 320 mg oxy frut nr min tolerans egentligen lg kanske runt 80 mg...
Citera
2012-04-11, 12:28
Medlem
VaknaUpps avatar
tror inte det var vrldens bsta id, har svrt att vara vaken noddar konstant och frsker verkligen att inte somna men det r svrt.. Har tillgng till tjack r det en smart id att bara ta en lina fr att hlla sig vaken? knns som att om jag somnar s kommer jag sluta andas, har extremt svrt med andningen atm..
Citera
2012-04-11, 12:49
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
tror inte det var vrldens bsta id, har svrt att vara vaken noddar konstant och frsker verkligen att inte somna men det r svrt.. Har tillgng till tjack r det en smart id att bara ta en lina fr att hlla sig vaken? knns som att om jag somnar s kommer jag sluta andas, har extremt svrt med andningen atm..

Snlla, ta d en lina. Den eventuellt dliga blandningen fr hjrtat uppt vs nedt kan i sdana hr fall bortses, srskilt om du har svrt att andas bara i vaket tillstnd.
Citera
2012-04-11, 12:50
Citat:
Ta en liten nsa, men bara tills oxyt brjat g ur.
Dvs bara vldigt lite fr att inte sommna.
Citera
2012-04-11, 13:09
Bannlyst
Det r kul med knark. Fan vad glad man r att man slutade.
Citera
2012-04-11, 14:19
Medlem
VaknaUpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Snlla, ta d en lina. Den eventuellt dliga blandningen fr hjrtat uppt vs nedt kan i sdana hr fall bortses, srskilt om du har svrt att andas bara i vaket tillstnd.

drog en ytterst liten snok och micrar en portion mat, har helt tom mage s tror det boosta det hela med tanke p att jag inte tit riktig mat sen helgen. Ber om urskt fr eventuella stav fel och skriv sttet.

Hjrtat rusar klocka pulsen p 120 slag i minuten men tror de beror p tjacket knner mig lite piggare och hoppas det blir nnu bttre med mat i magen.
Citera
2012-04-11, 14:33
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
drog en ytterst liten snok och micrar en portion mat, har helt tom mage s tror det boosta det hela med tanke p att jag inte tit riktig mat sen helgen. Ber om urskt fr eventuella stav fel och skriv sttet.

Hjrtat rusar klocka pulsen p 120 slag i minuten men tror de beror p tjacket knner mig lite piggare och hoppas det blir nnu bttre med mat i magen.

Sknt att hra! ven fast jag ftt mothll i trden tror jag nd det var i verkant att g s lngt ver din toleransniv. Men det r ju ltt hnt att man brjar underskatta drogers effekt nr man r insatt i de (jmfr svenssons alkoholvanor; s accepterad att mnga inte verkar frst att det r en ddlig drog).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in