Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Med tanke på att IRI numera är den främste postaren i forumet för Vapen och militär och är vänlig nog att delge forumet sina åsikter om allt från missilteknologi till strategier för att sänka hangarfartygsgrupper vore det kanske på sin plats att IRI lite kort redogjorde för sin militära bakgrund och hur de imponerande kunskaperna har inhämtats. Jag anar närvaro av såväl krigshögskola som ingenjörsstudier vid sidan av youtubestudierna, för utan mycket omfattande kunskaper om vapen, militär och teknologi kan man väl knappast så totalt ta över ett forum så som IRI har gjort. Det vore ju bara ett tecken på ren enfald att i ett specialforum argumentera för sin sak genom ett oerhört antal inlägg om det inte finns något slags kunskapsbas i botten.
De är ju problemet med flera här på V&M [Flera och inte alla] att de tror på nåt de har inte testat och följer Wikipedia fakta...
Jag har provat saken själv och vet hur de är, Har testat krig och krigsmaterial och inte minst mina tiotals vänner och släktningar inom olika militära sektorer.
De tråden är inge plats för att prata om likdant, har du fråtor kan du ta de i PM