2012-04-14, 22:31
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Känns som om det borde vara färdigdaltat med den unga damen och att vi borde få fram ett namn så de som inte vill bli plockade som våldtäktsmän framöver kan hålla sig undan. Eller har jag missat namnet?
Nå, kliv fram då Bajen Fans och vittna om er s.k bajensyster.
Citera
2012-04-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM
Jävla slyna som ljuger om våldtäkter. Det borde vara samma straff för att ljuga om det som att begå det.

Jag förvånar mig själv märker jag.

Du har så jävla rätt! En våldtäkt är nåt fruktansvärt och att ljuga om det sätter alla verkliga våldtäktsoffer i skiten. Ja, det borde vara lika straff. Och båda straffen borde vara hårdare.
Citera
2012-04-15, 01:02
Bannlyst
Finns flera såna klackhoror, som älskar uppmärksamheten!!!
Citera
2012-04-15, 02:34
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUTAMAD
Finns flera såna klackhoror, som älskar uppmärksamheten!!!

Alltså, nu får ni väl lugna er lite.

Jag ogillar falska våldtäktsanmälningar lika mycket som alla andra män, men i detta fallet så var ingen direkt utpekad.

Min tolkning, och jag är ohyggligt oinsatt, är väl att tjejen mår rätt dåligt. Alkohol kan dra upp rätt mycket skit.

Hon ska tidigare ha blivit våldtagen, vilket t.o.m. ska ha föredragits på "Efterlyst" liksom att 2 andra liknande överfallsvåldtäkter ska ha ägt rum.

Hon mådde dåligt, vakterna var kanske lite väl otrevliga, och skulle kasta ut henne och hon mindes då hur snälla och vänliga alla var när hon blev våldtagen. Dålig ide, helt klart, men alkoholen får folk att komma på världens sämsta ideer.

Jag tror hon skäms, med rätta, men då hon faktiskt inte direkt pekade ut någon specifik person, och ingen fick heller lida för detta, så känns alla rop på hårt straff som ngt överdrivna.

Hon mår nog tillräckligt dåligt ändå.
Citera
2012-04-15, 03:25
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoliSinne
Hur dumma är vissa? Så här skrev han/hon: "en eller annan snurrig våldäktshistoria är ett pris jag gärna betalar". OBS! VÅLDTÄKTSHISTORIA.

EDIT: tvåa på den.
Senast redigerad av Forever Winter 2012-04-15 kl. 03:27.
Citera
2012-04-15, 04:49
Medlem
le-douches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear

Jag ogillar falska våldtäktsanmälningar lika mycket som alla andra män, men i detta fallet så var ingen direkt utpekad.

Min tolkning, och jag är ohyggligt oinsatt, är väl att tjejen mår rätt dåligt. Alkohol kan dra upp rätt mycket skit.

Hon ska tidigare ha blivit våldtagen, vilket t.o.m. ska ha föredragits på "Efterlyst" liksom att 2 andra liknande överfallsvåldtäkter ska ha ägt rum.

Hon mådde dåligt, vakterna var kanske lite väl otrevliga, och skulle kasta ut henne och hon mindes då hur snälla och vänliga alla var när hon blev våldtagen. Dålig ide, helt klart, men alkoholen får folk att komma på världens sämsta ideer.

Jag tror hon skäms, med rätta, men då hon faktiskt inte direkt pekade ut någon specifik person, och ingen fick heller lida för detta, så känns alla rop på hårt straff som ngt överdrivna.

Bra skrivet! en realistisk förklaring, får mig faktiskt att känna mig förlåtande mot någon som begått ett stort och destruktivt brott mot alla kvinnor!
Citera
2012-04-15, 08:14
Medlem
Gestalts avatar
Citat:

OK, så du använder en tidigare anmäld våldtäkt som en förmildrande omständighet för hennes falska våldtäktsanklagelse. Logiken verkar vara att hon mår dåligt efter en tidigare våldtäkt, vilket skulle vara en delförklaring till den falska anklagelsen. Men är det inte mer logiskt och troligt att även den tidigare våldtäktsanmälan var falsk? Förstår heller inte varför det ska ge mer tyngd åt anklagelsen att det "t.o.m." togs upp i Efterlyst? Bara för att anklagelser rapporteras i media behöver de ju uppenbarligen inte vara sanna. Nej, denna falska våldtäktsanklagelse kastar givetvis en skugga också över hennes tidigare.
Citera
2012-04-15, 08:30
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Namn och bild på falskanmälerskan NU! Det är dags att vi får veta vem denna vidriga varelse är!

/ Leif

Nästa gång hon ropar på vargen är det ingen som tror henne. Det kan ju utnyttjas av någon så låt psykvården ordna det här.
Citera
2012-04-15, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gatinha
Jag förvånar mig själv märker jag. Du har så jävla rätt! En våldtäkt är nåt fruktansvärt och att ljuga om det sätter alla verkliga våldtäktsoffer i skiten. Ja, det borde vara lika straff. Och båda straffen borde vara hårdare.
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Nästa gång hon ropar på vargen är det ingen som tror henne. Det kan ju utnyttjas av någon så låt psykvården ordna det här.

Sverige är som bekant feminismens saudiarabien och falska våldtäktsanmälningar är resultatet av allt propagerande riktat till alkoholnärat WT. De manshatande förespråkarna av detta förkastliga beteende sitter nu säkert och fnittrar belåtna bakom gardiner.

sensmoral:
DONT DRINK & FEMINIZE
Citera
2012-04-15, 12:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

De flesta våldtäktsanmälningar med okända gärningsmän är uppdiktade, enligt polisen själva så är det 8 av 10 som är påhittade.

http://www.expressen.se/gt/poliser-havdar-de-flesta-anmalda-valdtakterna-ar-uppdiktade/

Att denna kvinna mår "dåligt" är ingen ursäkt, hon har begått ett brott själv, falsk angivelse.
Ett rejält bötesstraff vore lämpligt i detta fall då ingen specifik person utpekades.
Vad du inte verkar fatta är att falska våldtäktsanmälningar tar stora polisresurser i anspråk, tror du att det är roligt att som polis behöva medverka i såna här vansinnigheter där allt utmynnar i ett stort ingenting ?

Denna kvinna verkar vara en mytoman och lider av någon störning, hennes tidigare våldtäktsanmälningar var med stor sannolikhet falska dom också.

Man undrar vad denna tokiga kvinna ska hitta på nästa gång, hon kanske anmäler DIG för våldtäkt !!
Är du lika ursäktande och undfallande då också
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-04-15 kl. 12:35.
Citera
2012-04-15, 15:26
Medlem
dumboears avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Man undrar vad denna tokiga kvinna ska hitta på nästa gång, hon kanske anmäler DIG för våldtäkt !!
Är du lika ursäktande och undfallande då också

Som sagt...

Personligen så är jag bara 10% så upprörd över detta än vad jag hade varit om hon pekat ut en specifik person.

Faktiskt så gör det en stor skillnad för mig. Nu pekade hon aldrig ut en specifik person, och när jag ser vissa personer här reagera som neandertalare och kräva huvuden på fat osv så klev jag in och säger att jag tycker att ni överreagerar.

Nån form av straff/vård bör tjejen få, naturligtvis. Men man behöver verkligen inte överdriva.
Citera
2012-04-15, 18:08
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
"Våldtäkten" 1992 var lika verklig då som den var nu och media är sig uppenbarligen lik:

http://hem.passagen.se/gandolf/vgentill.htm
Kanon! Då kan vi avsluta den patetiska diskussionen om att något sånt här bara händer på Söderstadion.

Självklart mår tjejen dåligt och skäms garanterat mer än vad väldigt många av oss har gjort dagen/dagarna efter en snefylla. Det förtjänar hon med råge, samt i mitt tyckte ska hon dömas för något slags brott. Falsk tillvitelse eller vad det kallas. Skulle lite fler få böter/samhällstjäns/boja för sina falskanmälningar så kanske dom skulle tänka sig en gång till innan dom gör det, eller om det nu bara skulle göra att dom aldrig på något sätt skulle erkänna att det var en falskanmälan. Vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in