2012-04-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Jag tolkar att han lämnade platsen som att det mest troliga är att han försvann i folkvimlet och jag skulle gissa att han försvann in på läktaren igen helt enkelt. Att han lämnade platsen för mig innebär toalettområdet? Han kan absolut ha lämnat arenan, men det är tveksamt. Då skulle vakterna reagerat i efterhand.

Detta kanske låter långsökt, men ifall GM skulle in i folkvimlet igen så skulle jag tänkte mig att han vill komma långt in. Skulle vara intressant ifall någon vänlig själ störde sig på en en person som trängde sig förbi folkvimlet och som dessutom stämmer överrens med signalementen.
Citera
2012-04-09, 23:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Jag har precis fått uppgifter om att det inte har skett någon våldtäkt. Återkommer så fort jag har mer info!

Gör så och skriv vad som hänt annars.

Hoppas det stämmer för tjejens skull framförallt. Därtill skulle det innebära att man inte behöver vara så här arg flera dagar framöver för att sånt här händer och särskilt på Söderstadion.
Citera
2012-04-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Jag har precis fått uppgifter om att det inte har skett någon våldtäkt. Återkommer så fort jag har mer info!

Fyfan vilka snälla vänner han har som försöker mörka våldtäkten.

Tjejen som blev våldtagen såg fan inte ut att må bra. Omhändertagen av gråtande kompisar och poliser.
Citera
2012-04-09, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Jag tolkar att han lämnade platsen som att det mest troliga är att han försvann i folkvimlet och jag skulle gissa att han försvann in på läktaren igen helt enkelt. Att han lämnade platsen för mig innebär toalettområdet? Han kan absolut ha lämnat arenan, men det är tveksamt. Då skulle vakterna reagerat i efterhand.

Annars jävligt kyligt att gå tillbaks igen, men det är såklart inte omöjligt. Tror jag har mig en klar bild om var det var nånstans, men finns det fler utgångar vi den sektionen? Vet att man kommer ut bakom mot subway/kunskapsgymnasiet, men kan man komma ut på andra sidan också? Han borde isf tagit utgången längst bort från toan som isf är mot motorvägen, om man nu kommer ut där?
Citera
2012-04-10, 00:00
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunez
Fyfan vilka snälla vänner han har som försöker mörka våldtäkten.

Tjejen som blev våldtagen såg fan inte ut att må bra. Omhändertagen av gråtande kompisar och poliser.

Något har ju uppenbarligen hänt och rykten som tillbakavisar vad som sägs ha skett kan mycket väl vara felaktiga.

Är det exempelvis ett våldtäktsförsök som hon slet sig loss ifrån så är det också lika illa enligt mig, att man försöker våldta någon och det på Söderstadion dessutom, hur fruktansvärt som helst och en sån människa ska inte gå fri även om han tyvärr skulle göra det relativt fort även om hans så skulle dömas med våra messtraff i Sverige. Knappast något man gör som en engångsgrej liksom Lär ju vara en störd person som gjort sånt tidigare eller kan göra det igen.
Senast redigerad av 8711 2012-04-10 kl. 00:03.
Citera
2012-04-10, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
– Han hade långt mörkt stripigt hår, bruna ögon, svarta byxor och en vit tröja med tryck, säger Linda Feldt vid Söderortspolisen.

Han ser inte precis ut som en dussinsvenne om man säger så. Åker inte han dit ganska snart blir jag förvånad.
Citera
2012-04-10, 00:26
Medlem
gunnarks avatar
det jag stör på mig på är detta citat som polisen gjorde

*Polisen ansåg inte att det var praktiskt möjligt att stoppa publiken från att lämna arenan efter matchen i sökandet efter gärningsmannen, uppger Sven-Erik Olsson, presstalesman vid Stockholmspolisen.*

för har jag fattat rätt så var hon bortförd från arenan när slutsignalen gick?
om det stämmer så kunde dom via speakern gå ut med liten mörkning om att ett försök till våldtäkt har begåtts på arenan så vi ber alla män stanna kvar på läktaren och så kommer vi filma vid utgångarna!

för jag tror faktiskt inte att någon mer än den skyldiga skulle tycka det var jobbigt att få vara kvar en stund extra,trots att Bajen vann
Citera
2012-04-10, 00:32
Medlem
softmyntets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
det jag stör på mig på är detta citat som polisen gjorde

*Polisen ansåg inte att det var praktiskt möjligt att stoppa publiken från att lämna arenan efter matchen i sökandet efter gärningsmannen, uppger Sven-Erik Olsson, presstalesman vid Stockholmspolisen.*

för har jag fattat rätt så var hon bortförd från arenan när slutsignalen gick?
om det stämmer så kunde dom via speakern gå ut med liten mörkning om att ett försök till våldtäkt har begåtts på arenan så vi ber alla män stanna kvar på läktaren och så kommer vi filma vid utgångarna!

för jag tror faktiskt inte att någon mer än den skyldiga skulle tycka det var jobbigt att få vara kvar en stund extra,trots att Bajen vann

Ja, polisen kanske skulle be alla män (10 000 gissningsvis) att stanna för förhör. Det hade ju fungerat skitbra och bara tagit några veckor.
Citera
2012-04-10, 00:36
Medlem
Våldtogs hon eller "våldtogs" hon?
Citera
2012-04-10, 00:39
Medlem
känns riktigt fel att länka bilder på folk i tråden, dock hittade jag en herre som stämmer in ganska bra efter att ha tittat på en kompis mobiluppladning...

tror ni detta kan vara något? http://img41.imageshack.us/img41/6138/lollt.jpg

kollade igenom igen.. grabben har ljusa byxor och går med en rullstolsbunden.. kan inte vara han då rullstolarna sitter på södra. fel av mig.. känner mig som en dålig människa nu. ska aldrig mer leka detektiv
Senast redigerad av mogabbii 2012-04-10 kl. 00:58.
Citera
2012-04-10, 00:43
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmyntet
Ja, polisen kanske skulle be alla män (10 000 gissningsvis) att stanna för förhör. Det hade ju fungerat skitbra och bara tagit några veckor.

vet inte riktigt hur din läsförståelse är,men skrev filma inte förhöra!
Citera
2012-04-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mogabbii
känns riktigt fel att länka bilder på folk i tråden, dock hittade jag en herre som stämmer in ganska bra efter att ha tittat på en kompis mobiluppladning...

tror ni detta kan vara något? http://img41.imageshack.us/img41/6138/lollt.jpg

Stämmer in på signalementen om man bortser från brallorna, men vi kan inte utgå från att det är han än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in