Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag skiter fullkomligt i om det är förankrat hos admin, det är ett dåligt beslut av admin och man måste inte följa admins beslut.
Man kan helt sonika radera inläggen om de inte till fullo följer regelverket.
Vad gäller 1.02 gillar jag inte agerandet där heller.
Att man lägger in länkar till sammanfattningar spelar i en annan division men också där finns det bättre lösningar.
Typ klistrade modsmeddelanden.
Det finns ingen teknisk lösning för klistrade modsmeddelanden vid trådstart, det enda som finns att tillgå är förinlagda modsmeddelanden, men de syns enbart när man ska posta i tråden och därmed inte synlig för läsaren.
Jag håller dock med om att det borde finnas bättre möjligheter ren tekniskt att lägga till information till trådstarter.
Problemen är att man inte kan radera en trådstart utan att hela tråden blir raderad, och har diskussionen kommit igång med ytterligare information och infallsvinklar i ämnet går de förlorade.
Vad gäller maskning av namn/personuppgifter är det speciellt och nytt, ingenting ska dock ändras på det sätt att information tas bort, de bokstäver/siffror som ersätts med stjärna ska redovisas för, informationen som sådan ska stå kvar och inget ska tas bort.
Jag förstår dock kritiken, det är nytt och diskussioner förs hela tiden.