2012-04-09, 17:56
Medlem
KallePaHedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
men vad jag ser vikt i eller inte spelar ingen jävla roll.
vad som däremot spelar roll är att det har skrivits en miljard inlägg tidigare där folks hängs ut utan att moderatorerna lägger in några jävla stjärnor.

see what i meAn?

Då har väl personen antagligen redan varit dömd, eller så har moderatorerna missat det helt enkelt.

Hahaha tack för rättelsen av mean med Jag orkar inte ta mig tiden att rätta ditt/dina inlägg, trots att jag antar att du skriver på ditt modersmål haha
Citera
2012-04-09, 17:57
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePaHeden
Då har väl personen antagligen redan varit dömd, eller så har moderatorerna missat det helt enkelt.

Hahaha tack för rättelsen av mean med Jag orkar inte ta mig tiden att rätta ditt/dina inlägg, trots att jag antar att du skriver på ditt modersmål haha

men måste du skriva massa trams när du inte vet vad du pratar om?
Citera
2012-04-09, 18:01
Medlem
KallePaHedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nej det gör det inte alls. Varför uttalar du dig stensäkert om saker du inte vet ett dugg om?

Har jag totalmissuppfattat reglerna då? Eller vad menar du med att han yttrade sig stensäkert om nåt som du ansåg inte stämma?

För att denna anonymitet inte ska sättas på spel är det förbjudet att avslöja information som leder till att någon riskerar att förlora sin anonymitet. Det är exempelvis förbjudet att avslöja en annan användares namn- eller personuppgifter, adress eller telefonnummer. Även annan information som kan binda en användare till en fysisk person är förbjuden att posta.
Citera
2012-04-09, 18:02
Medlem
elektronikfreaks avatar
Rent generellt är det väl så i Sverige att om man är en offentlig person ex stadsminister, rockstjärna, politiker eller företagsledare så får man acceptera mer offentlig publicering än om man är en vanlig enkel dödlig svensk medborgare. Som tur är.
Citera
2012-04-09, 18:03
Medlem
KallePaHedens avatar
Citat:
men måste du skriva massa trams när du inte vet vad du pratar om?

Det är ju uppenbart vem det är som inte vet vad han snackar om i denna tråden. Vad är det som är så svårt att förstå för dig? Ska jag behöva stava fel och skriva konstant med små bokstäver för att du ska lyssna eller?
Citera
2012-04-09, 18:07
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePaHeden
Det är ju uppenbart vem det är som inte vet vad han snackar om i denna tråden. Vad är det som är så svårt att förstå för dig? Ska jag behöva stava fel och skriva konstant med små bokstäver för att du ska lyssna eller?

mej, du ska suga din feta mammas kuk och sen helt enkelt bara hålla käften.

det har alltså ALDRIG funkat så på forumet som du verkar tro. det har skett högst ett fåtal gånger att moderatorer har gått in och satt in stjärnor när folk postat personnamn.
det handlar alltså inte om att moderatorer har missat att folks namn har skrivits ut i klartext utan det har varit helt ok att göra så.

så var helt enkelt bara tyst när folk pratar så länge du inte vet vad du pratar om.
Citera
2012-04-09, 18:15
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Skärp er nu!

// Mod
Citera
2012-04-09, 18:21
Medlem
pederastens avatar
https://www.flashback.org/sp36669900

https://www.flashback.org/sp24254406

https://www.flashback.org/sp35881484

https://www.flashback.org/sp36677849

https://www.flashback.org/sp36714607

här är några inlägg som tog mig högst två minuter att hitta. så det är verkligen ingen praxis att stjärnmaskering sker. så användare som påstår så har helt enkelt fel, så det är en diskussion vi helt kan lämna.
Citera
2012-04-09, 19:09
Medlem
nitinitis avatar
Ja, men vad i helvete vill du komma fram till? Folk har förklarat varje de sätter stjärnor och ändå fortsätter du att gnälla.
Citera
2012-04-09, 20:50
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
ja, det fattar väl vem som helst. men eftersom det finns ganska precis 456 783 andra inlägg där det sker samma sak utan att namnen censureras så ser inte jag att det är ett argument. om det nu inte har skett en regel/praxis-ändring nyligen.
Modsen har antagligen lite olika bedömningsnivå.
Citera
2012-04-09, 21:40
Medlem
SweTechs avatar
Personligen så tycker jag detta är ett konstigt agerande.
Min åsikt är att moderatorer inte ska editera inlägg utan anser moderatorkåren att inlägget bryter mot reglerna så ska inlägget raderas.

Jag ser ett inlägg som en enhet, dvs antingen så bryter det mot reglerna eller så bryter det inte mot reglerna. Oavsett så är redigering inte korrekt åtgärd enl mig.
Citera
2012-04-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Personligen så tycker jag detta är ett konstigt agerande.
Min åsikt är att moderatorer inte ska editera inlägg utan anser moderatorkåren att inlägget bryter mot reglerna så ska inlägget raderas.

Jag ser ett inlägg som en enhet, dvs antingen så bryter det mot reglerna eller så bryter det inte mot reglerna. Oavsett så är redigering inte korrekt åtgärd enl mig.
Jag håller inte med dig. Om man med en enkel redigering kan fixa till ett inlägg så är det mycket bättre än att plocka bort det. Trots allt kan viktig information försvinna som är relevant för diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in