• 1
  • 2
2005-02-14, 22:30
Medlem
Ninjalittles avatar
Farsan som har extremt ont i ryggen har fått diverse mediciner utskrivna och nyfiken som jag är vill jag veta om jag kan ha roligt på dessa.

Stesolid, Dexofen och Tryptizol. Kan jag ha skoj på någon av de här?
Citera
2005-02-14, 22:37
Medlem
nyblads avatar
Stess är bra om man gillar benzo. Man kan bli jävligt väck om man käkar ett jäng och dricker lite på det, förövrigt mycket bra mot ångerst och oro.

Dexofen är en opiod som fungerar rätt bra för vissa, andra tycker det är skräp. Blanda det absolut inte med alkohol.

Tryptizol har jag ingen aning om.
Citera
2005-02-14, 23:12
Medlem
Unbalanceds avatar
Som Nyblad skrivit,
Stesolid
gillar jag skarpt, vilken styrka är det 2, 5 eller 10mg ?
Om det är tior så ska du ta 2-4st och chilla, du kommer bli luuugn och fin .

Dexofen
Ska du som sagt helst inte blanda med alkohol, har förekommit ganska många dödsfall genom den blandningen .
Fast dom kan vara ganska sköna ensamma, lite lugnande men jag iaf blir STEL i lederna som fan .

Tryptizol
Vet jag inte heller så jätte mycket om, men dom verkar ångestdämpande och lugnande .
Används för att underlätta att somna, inget att ha kul på iaf .
Har även läst att detta ämne Tryptizol inehåller;amitriptylinhydroklorid ska kunna potentiera ruset på Kokain och Amfetamin/Meta .
Citera
2005-02-15, 00:02
Medlem
Ninjalittles avatar
Stesoliden är den enda som låter rolig. Är det en bra partydrog i kombination med alkohol eller är detta farligt? Jag har för övrigt 10mg styrkan.
Citera
2005-02-15, 00:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Stesoliden är den enda som låter rolig. Är det en bra partydrog i kombination med alkohol eller är detta farligt? Jag har för övrigt 10mg styrkan.

Farligt och farligt, om du är ovan och överdoserar så du blir medvetslös kanske .
Men man kan "flippa" ur rejält när man dricker alkohol och tar bensodiazepiner : Stesolid, bli skoks tokig och göra mängder av dumheter och skämma ut sig, möjligen ännu värre + att du får en FET minneslucka .

Om det är första gången du tar en Benzo, stesolid i ditt fall, så rekomenderar jag dig att skippa alkoholen och lära dig hur Stesolid fungerar först .

Ta 2-3st 10mg och lägg dig och se på film eller gör vad som hälst förutom att köra bil och invänta effekt, om du inte är nöjd efter 2 - 2½ timma släng i dig en eller två till .
Lycka till, Benzo är skönt att softa på .
Citera
2005-02-15, 21:40
Medlem
Spliffmeisters avatar
Shysst att du har access till stess 10or! Ta 2-3 st stess 10or och 2 st dexofen!

INGEN ALKOHOL (Det kommer bli enorm feteknas då, tro mig...)

Du kommer må så bra så alkohol är det sista du tänker på... jävla flyt du har och har axx till de medsen...
Citera
2005-02-15, 22:10
Medlem
Farsan kanske märker om han börjar plocka för mycket.
Citera
2005-02-16, 05:06
Medlem
Kroegahs avatar
tryptizol

Det är inget man kan bli lajbans på iaf, det enda som du kanske kommer känna av är att du glider runt och sover även fast du är vaken ungefär. Sen när du somnar på riktigt och vaknar ett x antal timmar senare känner du dig lika intelligent som en guldfisk i princip.
Citera
2005-02-17, 13:14
Medlem
Tryptizol är skit.lätt o få kramper o så om man råkar ta för många.
Citera
2005-02-22, 19:32
Medlem
Ninjalittles avatar
Om jag tar två 10mg stesolid, kommer jag känna img skön men kunna dölja mitt rus eller är det ett väldigt omvälvande rus som alla märker på en gång?
Citera
2005-02-22, 19:41
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Om jag tar två 10mg stesolid, kommer jag känna img skön men kunna dölja mitt rus eller är det ett väldigt omvälvande rus som alla märker på en gång?
Du kan nog dölja ditt rus...bara säga att du är trött om nån frågar
Citera
2005-02-22, 20:08
Medlem
El_Cielos avatar
Citat:

Det jag t5ror händer är att
1; Du blir trött och somnar ganska omgående och sedan tycker det är skit, för att Du just bara blir trött (bra)
2; Du blir skön som fan på dom och eftersom dom ligger där lättilg'ngligt i din farsas skåp så kommer du inte låta bli att bara ta några till, o några till, sen är Du rätt torsk och din farsa kommer upptäcka det=inget kul alls.
mitt råd är alt att skita i det helt, men det kommer Du säkert inte att göra så vi får hoppas på #1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in