Jag satt o drömde mig bort om första gången jag la upp en saftig prilla och undrar nu vilken drog som ger samma sköna känsla som en "nikokick" ger första gången man prövar snus fast som varar längre än nikotinets kick på 15 min?
Sen undrar jag även vilken drog som ger samma rus som skiten man får 15 sek innan man ska sova på operation?
Är du ute efter själva nikotinkicken så är det bara att öka dosen, svälj ett par kartor nikotintuggummin så får du en depoteffekt som varar länge, kan garantera dig ett välbehagligt långvarigt illamående.
Nu vet jag inte vad de söver en med på operationsbordet men lustgas skall väll inte vara någon konst att få tag i. Nu snackar jag inga patroner till gräddtyfonen utan ordentliga grejer. Fixa en gastub som du fyller på hos AGA eller något konkurrerande gas-industri-företag eller så stjäl du en på ett sjukhus, tro mig, det går! Lös gasmask samt barnvakt, ha kul!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!