2012-04-08, 02:12
Jag satt o drömde mig bort om första gången jag la upp en saftig prilla och undrar nu vilken drog som ger samma sköna känsla som en "nikokick" ger första gången man prövar snus fast som varar längre än nikotinets kick på 15 min?

Sen undrar jag även vilken drog som ger samma rus som skiten man får 15 sek innan man ska sova på operation?

Tackar för svar! =)
Citera
2012-04-08, 02:19
Bannlyst
De flesta droger. Detta som är syftet med dom Men kan du få tag på så är flunitrazepam starkt rekommenderat.

Men vill du ha en lätt tillgänglig drog så är ju cannabis med lite lugnande.
Citera
2012-04-08, 02:57
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
De flesta droger. Detta som är syftet med dom Men kan du få tag på så är flunitrazepam starkt rekommenderat.

Men vill du ha en lätt tillgänglig drog så är ju cannabis med lite lugnande.
Ta båda så blir det fint
Citera
2012-04-08, 08:33
Medlem
Är du ute efter själva nikotinkicken så är det bara att öka dosen, svälj ett par kartor nikotintuggummin så får du en depoteffekt som varar länge, kan garantera dig ett välbehagligt långvarigt illamående.

Nu vet jag inte vad de söver en med på operationsbordet men lustgas skall väll inte vara någon konst att få tag i. Nu snackar jag inga patroner till gräddtyfonen utan ordentliga grejer. Fixa en gastub som du fyller på hos AGA eller något konkurrerande gas-industri-företag eller så stjäl du en på ett sjukhus, tro mig, det går! Lös gasmask samt barnvakt, ha kul!
Citera
2012-04-08, 10:41
Medlem
IceC00ls avatar
Jag har för mig att man får någon slags fentanyl när man ska opereras, men jag kan ha fel för mig.

Fentanyl är en mycket stark opiod.
Citera
2012-04-08, 11:27
Medlem
Extrakts avatar
Ta ett litet uppehåll i snusandet så ska du se att du får en skön kick nästa gång

Inget kommer väl dock att bli som första gången med tanke på att du säkert tyckte det var väldigt spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in