2012-04-06, 23:56
Medlem
Hej, jag undrar om någon testat Methyl Ripped Thermal Burn av NX Labs? Skall tydligen vara en mycket stark fettförbrännare. Vågar man testa den? Hittade den för ett vettigt pris här http://www.tradera.com/extremt-poten...0303_153324793
Citera
2012-04-07, 00:17
Medlem
Kom igen, någon måste väl ha testat denna?
Citera
2012-04-07, 00:44
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Repentant Vad tror du själv? Hade fettförbrännare fungerat skulle det inte finnas några överviktiga i världen.
Citera
2012-04-07, 08:40
Medlem
SiSeniors avatar
Varför sökte du inte? I övrigt summerade pezrulezhaakon det bra.
Inga lagliga fettförbrännare fungerar.
Citera
2012-04-07, 10:24
Medlem
Det är en sanning med modifikation. Jag använde för en tid Hydroxycut Hardcore av Muscletech som dämpade sötsuget rejält samt i övrigt minskade aptiten. Placeboeffekt eller inte, har ingen betydelse eftersom jag gick ner i vikt då. Muscletech ändrade dock formulan i Hydroxycut och nu är den verkningslös.
Citera
2012-04-07, 11:31
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repentant
Det är en sanning med modifikation. Jag använde för en tid Hydroxycut Hardcore av Muscletech som dämpade sötsuget rejält samt i övrigt minskade aptiten. Placeboeffekt eller inte, har ingen betydelse eftersom jag gick ner i vikt då. Muscletech ändrade dock formulan i Hydroxycut och nu är den verkningslös.
Du åt alltså mindre och gick därför ner i vikt. Har du ingen självdisciplin utan måste vräka i dig saker hela tiden förtjänar du att vara fet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in