• 1
  • 2
2005-02-15, 19:16
Medlem
khats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflickan
Alla som sett någon börja knarka mer och mer har också märkt att den personen blir mer och mer egoistisk.
Till slut är knarkaren nån världsmetropol och allt kretsar kring denna människa, och han skiter mer eller mindre i vad alla tycker och tänker.

Varför blir det så här igentligen?Eller är det bara min uppfattning?

(Inte så många mongo-svar nu tack)

Oh ja, jag känner igen mig i det verkligen.. Jag är jävligt egocentrisk, jag tror allting handlar om mig och att alla människor kollar på mig...Och Egoistisk som fan ibland, tänker bara på att det viktigaste först - alltså jag! Fast jag är jävligt generös och bjuder ibland på det ena och det andra, oftas bjussar jag på mutta eftersom jag inte har så mycket att mer att erbjuda när jag är pank och har slut på droger.. Men annars när jag har så bjuder jag mer än gärna i förhoppning om att när personen ifråga jag bjuder tillbaka när jag inte har..har ju baktankar med allt
Citera
2005-02-15, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av khat
Oh ja, jag känner igen mig i det verkligen.. Jag är jävligt egocentrisk, jag tror allting handlar om mig och att alla människor kollar på mig...Och Egoistisk som fan ibland, tänker bara på att det viktigaste först - alltså jag! Fast jag är jävligt generös och bjuder ibland på det ena och det andra, oftas bjussar jag på mutta eftersom jag inte har så mycket att mer att erbjuda när jag är pank och har slut på droger.. Men annars när jag har så bjuder jag mer än gärna i förhoppning om att när personen ifråga jag bjuder tillbaka när jag inte har..har ju baktankar med allt

Ditt lilla tjackluder...
Citera
2005-02-16, 12:31
Medlem
khats avatar
Jo men vafan det är ju bara fördelar med att ha en fitta,det kommer man långt med i den världen
Citera
2005-02-18, 07:16
Medlem
Jo, jag anser att pundare blir mera egotrippade än en "normal" dom få pundare jag har/hade umgänge med satte ALLTID rökat/E/Amfeta först. Spelade ingen roll vad det handlade om, lånade pengar, köpte, stack iväg. Hade man gjort upp en vecka i förväg med "vi tar ett par öl" stilen. så var allt bra. tills dom fick i sig sina E.

Då stack dom iväg med sina "Likasinnade" Eller när junkien hittade en pussy, då blev vi övriga också lämnade i sticket. Men men. När knarket tar över ens liv, blir man inte förvånad när alla vänner är borta. Som en så fint påtänd herre uttalade sig.
Citera
2005-02-18, 10:55
Bannlyst
EDIT: skippa fittsnacket

/Tim hedlund
Citera
2005-02-18, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drakflickan
Det jag menade är inte att man blir egoistisk och snål, folk som har droger brukar mer vara generösa med det. Dom vill att man ska må lika bra som dom och bjuder då gärna.
Mer att man skiter i omvärlden och inte bryr sej så mycket om andra, bara sej själv...
Men självklart är alla olika.

Håller jag verkligen inte med om!
Jag ser på omvärlden med helt andra ögon när jag är bäng.
Kommer ihåg när jag såg en tjej som stog och frös vid en busshålsplats när jag gick förbi och då tänkte jag för mig själv "fan stackars tjej! fattar hon inte att sissta bussen gick för en timme sen!?" så nej jag tycker inte de!
Citera
2005-02-18, 21:47
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Är man torsk så är man.. När Jag kom in i matchen hade jag en kran som jämt sålde max 4,5 brunt.. 0,7g tjack osv. Riktig fitta. Men såna personer får vad dom förtjänar, Sen har vi irrarna som irrar runt hela dagarna och tjänar nån hundring här och en hundring där, Jävla massa farande. Sen har vi dom Raka no problems personerna som aldrig fittar sig och aldrig strular!

Men visst blir människor egoistiska men det är väl alla människor?

MEN DET JAG HATAR MED DROGLIVET är alla jävla strulpellar som man hjälper styra grejer sen ska dom helt plötsligt inte ha? fyfan finns inget värre.. En av an´ledningarna att jag la ner.
Citera
2005-02-19, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnoopDoGG
MEN DET JAG HATAR MED DROGLIVET är alla jävla strulpellar som man hjälper styra grejer sen ska dom helt plötsligt inte ha? fyfan finns inget värre.. En av an´ledningarna att jag la ner.

Stör mig också på att alla knarkare är så jävla oorganiserade. Tänkte försöka glömma rökat pga min struliga kran, men det löste sig!
Citera
2005-02-19, 12:27
Medlem
drakflickans avatar
Men är det inte ganska naturligt att pundare i regel är oorganiserade?Dom har ju ofta inte ens koll på sej själva så det är mycket begärt att dom ska ha koll på en massa andra saker oxå
Citera
2005-02-19, 12:41
Medlem
Naglfars avatar
Blir knarkare mer egoistiska?

Inte lite heller. En heroinist utan sil skulle lätt våldta sin kära mor, råna sin fyraåriga syster på hennes glasspengarn, sno någon röda korsetinsamling för tsunamioffren eller sälja sitt eget barn till en yxmördare, bara han fick en kabbe.
Citera
2005-02-19, 12:43
Bannlyst
Skulle pundare vara oorganiserade?

Tror jag inte...jag har sett flera pundare som sorterat lådor med knappar efter färger, cd-skivorna i bokstavsordning osv.
Citera
2005-02-19, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naglfar
Blir knarkare mer egoistiska?

Inte lite heller. En heroinist utan sil skulle lätt våldta sin kära mor, råna sin fyraåriga syster på hennes glasspengarn, sno någon röda korsetinsamling för tsunamioffren eller sälja sitt eget barn till en yxmördare, bara han fick en kabbe.

Äh, i regel så är de ganska mesiga...tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in