• 1
  • 2
2012-04-06, 16:30
Medlem
Jag vet inte om jag har kommit rätt men jag provar. Jag är 21år och lider av grova aggressioner. Småsaker som fel ordval riktat mot mig eller något småtjaffs om pengar raderar omedelbart alla humana spärrar hos mig. Jag vet att felet ligger hos mig och därför söker jag ER hjälp!

Till saken. Jag har länge snortat/käkat höga doser av Oxycontin/Oxynorm vid raseri men ibland finns det inte tid till det. Jag undrar nu vad du/ni har för förslag om preparat som förebygger detta vansinne. Finns det något jag kan ta dagligen för att slippa tappa kontrollen, slippa göra folk illa..

Tack på förhand / Någon som tappar hoppet.
Senast redigerad av Bombarderka 2012-04-06 kl. 16:42.
Citera
2012-04-06, 17:01
Medlem
TheBurdens avatar
Kontakta läkare? Då kan du få riktig hjälp med dina problem. Det finns receptbelagda mediciner mot detta. Sedan kanske du behöver samtalsterapi? Jag känner ju inte dig, och vet inte vad ditt problem bottnar i.

Marijuana ska väl annars göra folk lugnare. Sedan är det vissa som blir lugnare av Amfetamin.

Men mitt bästa råd är att ringa och boka en läkartid. Då får du professionell hjälp. Och en annan sak som också kan hjälpa är träning. Börja jogga 3 ggr i veckan. Det kan hjälpa en hel del för folk med dina problem. Och varför inte ha en boxningssäck att avreagera dig på?
Senast redigerad av TheBurden 2012-04-06 kl. 17:24.
Citera
2012-04-06, 17:02
Medlem
hoppidoppis avatar
Har du testat röka cannabis?
Citera
2012-04-06, 17:15
Medlem
Cannabis är väldigt lugnande som ni säger. Röker dagligen men den lugnande effekten varar bara någon timme. Behöver något långvarigt! Vad det gäller samtalsterapi så blev jag dömd som 15åring till bland annat ART men det hjälpte inte alls. Tack så mycket för era svar!
Citera
2012-04-06, 17:26
Medlem
7-eleven --> köp coca-cola - räkna till tio! vad kan gå fel...?
Citera
2012-04-06, 17:39
Medlem
xanax99s avatar
ECT....... Electric chock treatment.
Citera
2012-04-06, 17:55
Medlem
hoppidoppis avatar
Ät cannabisen då, om du tycker att det inte varar länge.

Testa och se hur det känns.
Citera
2012-04-06, 18:14
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Du får intala dej att du står över allt sånt tjafs.

Prova och meditera när du rökt på och då visualiserar du dej själv och hur lugn du är i jobbiga situationer.

Sen är det alltid effektivt att räkna till tio eller femtio, vad som nu behövs.
Så fort det börjar pysa i dej blundar du och räknar.

Om någon undrar kan du säga att du fått blodtrycksfall och behöver ta igen dej några minuter.
Citera
2012-04-06, 18:24
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
ECT....... Electric chock treatment.
Det eller så får ts helt enkelt ta sig i kragen och inse han är 21år och inte en barnunge längre.

Och istället för höga doser av opiater så borde denne prova en tröskeldos av kärlek istället.
Citera
2012-04-06, 20:12
Medlem
Börja träna på gymmet, du lär dig med tiden att kontrollera dina agressioner.
Citera
2012-04-06, 20:15
Medlem
PewZs avatar
Köp en "boxningssäck" och lyssna på denna samtidigt du tar ut din ilska
http://www.youtube.com/watch?v=4GfT5...eature=related
Citera
2012-04-07, 12:44
Bannlyst
För det första, TS har egentligen rätt att bli förbannad, gapar nån så ska det smälla, problemet är ju att den som är uppkäftig och har startat bråket får juridiskt rätt istället för TS som blivit attackerad med div glåpord!

Amfprodukter har jag sett hjälpa många.

Cannabis visst men han kan ej vara pårökt hela dagarna...

Träna dessutom, skaffa mål, fiska, spring vad som helst, det har hjälpt många också.

Håller helt klart på TS! Hoppas det går bra!

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in