• 1
  • 2
2012-04-05, 21:00
Medlem
Jag fick några Atarax av en vän för några dagar sedan, dock så har jag hört att dessa inte funkar alls. Jag har försökt sälja dessa utan resultat. Så nu undrar jag om det är värt att knapra i sig skiten med lite hembränt och energidryck? Kommer jag bli neråt, må dåligt eller bara inte känna någon effekt alls? Det kanske är lika bra att slänga skiten?

Om tråden ligger fel ber jag om ursäkt i förväg.

Mvh.
Citera
2012-04-05, 21:05
Medlem
CristDaFists avatar
Atarax ger inget rus what so ever. En kass antihistamin/sömntablett. Går inte att blanda med något för att boosta den heller, om du inte tar en fungerande sömntablett i samband med ataraxen vill säga.

Sälja dom kan du nog glömma då dom inte är värda ett smack
Citera
2012-04-05, 21:06
Medlem
Tack, då slänger jag skiten
Citera
2012-04-05, 21:23
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaGustafsson
Tack, då slänger jag skiten

Atarax är dessutom från början en allergimedicin som skrivs ut som avslappnande då man använder sig utav biverkningarna. Kan ta flera stycken utan att knappt bli särskilt trött.
Citera
2012-04-05, 21:40
Medlem
kastanjekrigets avatar
Jag tar Atarax mot ångest. Du blir bara trött om du dricker samtidigt.
Citera
2012-04-05, 21:43
Medlem
Så jag blir trött om jag smäller i mig 10st? Jag är ute efter att dämpa depression/ångest/hjärnaktivitet överlag.
Citera
2012-04-05, 22:11
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaGustafsson
Så jag blir trött om jag smäller i mig 10st? Jag är ute efter att dämpa depression/ångest/hjärnaktivitet överlag.

Jag tog en atarax efter att ha druckit några glas vin och lulligheten lagt sig. Blev öm över levern i tre dagar. 100 % sant. Så även om Atarax är en rätt harmlös allergi/avslappnande medicin kan den skada dina organ. Och effekten du kommer få (dåsig skulle jag tippa på) skulle nog inte vara värt det.
Citera
2012-04-05, 22:18
Medlem
Ja dåsig är inget jag är ute efter. Kanske tar lite pulver istället, det känns ju dock onödigt efter att dragit i sig alkohol. Jag känner att något fattas hela tiden, och jag kan tänka mig vad det är. Men kan inte bestämma om jag ska bli uppåt eller neråt. Har inte mycket att bli neråt på dock. Hade hoppats på att Atarax skulle hjälpa neråt.
Citera
2012-04-05, 22:21
Medlem
Falcãos avatar
Tycker Atarax har lite oförtjänt dåligt rykte. Den ger absolut ingen kick men tycker den fungerar för att få en att kunna slappna av om man inte har allt för tung ångest. Dock får du inte ut något av att mixa den med alkohol.
Citera
2012-04-05, 22:22
Medlem
Slingshots avatar
Fel forumsdel.

Ö D -> DA

//Moderator
Citera
2012-04-05, 22:36
Medlem
Även fast jag har hällt i mig alkohol så känner jag en viss abstinens. Just därför vill jag somna, försöker hålla mina bruk på nivå. Dock så är jag några mil ifrån att få Valium, så det är uteslutet. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, börjar nästan klättra på väggarna snart.
Citera
2012-04-06, 03:07
Bannlyst
Väldigt individuellt om man påverkas av dom eller inte. Min flickvän kan ta 30 utan att känna ett smack, medans jag faktiskt tycker mig känna mig lite mer avslappnad om jag tar några stycken med en folkis. Mycket möjligt att detta är placebo, men även om så är fallet så trivs jag med dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in