Jag fick ngra Atarax av en vn fr ngra dagar sedan, dock s har jag hrt att dessa inte funkar alls. Jag har frskt slja dessa utan resultat. S nu undrar jag om det r vrt att knapra i sig skiten med lite hembrnt och energidryck? Kommer jag bli nert, m dligt eller bara inte knna ngon effekt alls? Det kanske r lika bra att slnga skiten?
Atarax ger inget rus what so ever. En kass antihistamin/smntablett. Gr inte att blanda med ngot fr att boosta den heller, om du inte tar en fungerande smntablett i samband med ataraxen vill sga.
Slja dom kan du nog glmma d dom inte r vrda ett smack
Atarax r dessutom frn brjan en allergimedicin som skrivs ut som avslappnande d man anvnder sig utav biverkningarna. Kan ta flera stycken utan att knappt bli srskilt trtt.
S jag blir trtt om jag smller i mig 10st? Jag r ute efter att dmpa depression/ngest/hjrnaktivitet verlag.
Jag tog en atarax efter att ha druckit ngra glas vin och lulligheten lagt sig. Blev m ver levern i tre dagar. 100 % sant. S ven om Atarax r en rtt harmls allergi/avslappnande medicin kan den skada dina organ. Och effekten du kommer f (dsig skulle jag tippa p) skulle nog inte vara vrt det.
Ja dsig r inget jag r ute efter. Kanske tar lite pulver istllet, det knns ju dock ondigt efter att dragit i sig alkohol. Jag knner att ngot fattas hela tiden, och jag kan tnka mig vad det r. Men kan inte bestmma om jag ska bli uppt eller nert. Har inte mycket att bli nert p dock. Hade hoppats p att Atarax skulle hjlpa nert.
Tycker Atarax har lite ofrtjnt dligt rykte. Den ger absolut ingen kick men tycker den fungerar fr att f en att kunna slappna av om man inte har allt fr tung ngest. Dock fr du inte ut ngot av att mixa den med alkohol.
ven fast jag har hllt i mig alkohol s knner jag en viss abstinens. Just drfr vill jag somna, frsker hlla mina bruk p niv. Dock s r jag ngra mil ifrn att f Valium, s det r uteslutet. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vgen, brjar nstan klttra p vggarna snart.
Vldigt individuellt om man pverkas av dom eller inte. Min flickvn kan ta 30 utan att knna ett smack, medans jag faktiskt tycker mig knna mig lite mer avslappnad om jag tar ngra stycken med en folkis. Mycket mjligt att detta r placebo, men ven om s r fallet s trivs jag med dom
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!