• 1
  • 2
2012-04-05, 19:23
Medlem
I Tyskland brukar al-Zein/Miri Clan skära huvudet av folk.

Och i Mexico är det som regel att skära huvudet av folk. (Drogkartellerna)

Varför gör de det? Är det inte bara extrema muslimer som sysslar med sånt?

Mvh
Citera
2012-04-05, 19:26
Medlem
VoodooThingss avatar
Skrämseltaktik, eller för att det helt enkelt är kul?
Kan inte se några andra anledningar till varför man nödvändigtvis måste hugga huvudet av någon för att döda dom.
Citera
2012-04-05, 19:30
Medlem
0ldMans avatar
Sen rullar de ut huvena på gator/köpcentrum eller annan offentlig plats för att sätta skräck i sina konkurrenter/polisen.
Citera
2012-04-05, 19:31
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag tror det handlar om skrämselteknik, att markera vad de är kapabla till. Har svårt att se någon annan anledning, men vad vet jag.
Citera
2012-04-05, 19:40
Bannlyst
I varje gäng så handlar det om att sätta skräck i sina fiender, och det blir väll inte så mycket värre en att avlägsna huvudet från en människa och filma /visa upp!
Citera
2012-04-05, 19:45
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungGun
I varje gäng så handlar det om att sätta skräck i sina fiender, och det blir väll inte så mycket värre en att avlägsna huvudet från en människa och filma /visa upp!

Precis. Tvivlar t.ex på att Mexarna som flådde sina offer för några månader sen och satte kropparna upp offentligt gjorde det för skojs skull.
Citera
2012-04-05, 19:51
Bannlyst
Ännu en hyllningstråd till blattarna Al Zein?
Citera
2012-04-05, 19:53
Medlem
B.U.L.L.F.R.O.Gs avatar
Det är för att skrämma alla andra i landet. Varför flå folk och göra massa tortyr på folk och filma det för att sedan visa upp det offentligt. Det är bara för att sätta skräck i befolkningen. Dock är det ju inga friska människor som gör sådant här så skulle inte förvåna mig om de även tycker det är riktigt roligt.
Citera
2012-04-05, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc
Precis. Tvivlar t.ex på att Mexarna som flådde sina offer för några månader sen och satte kropparna upp offentligt gjorde det för skojs skull.

Sen får vi givetvis tillräkna att det finns *% av rena psykopater som njuter av att tortera, skära i människor osv osv osv.
Citera
2012-04-05, 20:09
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungGun
Sen får vi givetvis tillräkna att det finns *% av rena psykopater som njuter av att tortera, skära i människor osv osv osv.

Självklart, men jag riktade mig mer in på kartellerna i Mexiko och inte en allmän psykopat dom kidnappat ett tortyroffer.
Citera
2012-04-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burgerding
I Tyskland brukar al-Zein/Miri Clan skära huvudet av folk.

Och i Mexico är det som regel att skära huvudet av folk. (Drogkartellerna)

Varför gör de det? Är det inte bara extrema muslimer som sysslar med sånt?

Mvh
MM, visst hittas det massgravar varje dag i tyskland med folk som trampat soc-bidrags maffian på tårna
Citera
2012-04-06, 16:57
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Ännu en hyllningstråd till blattarna Al Zein?
Ja det räcker ju inte med dom åtskilliga som redan finns. Zeintrådar kan man ju bara inte få nog av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in