2005-02-14, 10:30
Medlem
Wittgensteins avatar
Min katt har efter många års envis kamp till slut lyckats klösa sönder mina älskade adidasbyxor. Jag har börjat kolla runt efter ett par nya, men i "sportaffären" i hålan där jag bor säljer de bara pyjamasliknande mysbyxor och annat lågkvalitativt trams. På mitt gym, däremot, så kan de ta in byxor ur GASP:s kollektion på begäran. Jag har hittat ett par (i mitt tycke) snygga gråa mesh-byxor i storlek L i katalogen. Enligt gymägaren så är kvaliteten mycket bra, men risken finns ju att han är en aning partisk. De är tämligen billiga, och jag slipper besväret att ta mig till en större stad för dyra pengar. Jag vill helst inte beställa via nätet eftersom alla är falska myglare som vill blåsa mig.

Frågor: Någon som vet hur kvaliteten på dessa byxor är? Någon som har fått dem att hålla en längre tid? Sitter de skönt? Är de fladdriga? Och om de suger, vet någon en seriös och pålitlig butik på nätet som säljer adidasbyxor?
Citera
2005-02-14, 11:19
Medlem
pdLs avatar
Vet inget om dina byxor som du hittat men jag har ett par handskar från GASP, som jag fick för ett rätt dyr peng. Tog några dagar så börja det gå upp i kanterna och lite var stans. Inte värt pengarna . Så kvalitén kanske inte är de bästa. Kan vara olika i och för sig.

mvh
Citera
2005-02-14, 11:26
Medlem
tensys avatar
fick ett par GASP träningsbrallor av bruden, luftiga och jävligt sköna att träna i.
haft dom i några månader nu o dom håller bra men kostar sneppet mer än vanliga brallor
Citera
2005-02-14, 11:42
Medlem
bigMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pdL
Vet inget om dina byxor som du hittat men jag har ett par handskar från GASP, som jag fick för ett rätt dyr peng. Tog några dagar så börja det gå upp i kanterna och lite var stans. Inte värt pengarna . Så kvalitén kanske inte är de bästa. Kan vara olika i och för sig.

mvh

Du vet.. Saker som inte håller måttet eller går sönder alldeles för fort kan man reklamera
(såvida du inte köpt dem ur bagageluckan på en svart BMW ute i ett industriområde)
Citera
2005-02-14, 12:20
köpte mina gasp för 400kr och har hållt i 1år nu.. inte ett dugg slitna sköna och luftiga
Citera
2005-02-14, 12:27
Medlem
joltmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Min katt har efter många års envis kamp till slut lyckats klösa sönder mina älskade adidasbyxor. Jag har börjat kolla runt efter ett par nya, men i "sportaffären" i hålan där jag bor säljer de bara pyjamasliknande mysbyxor och annat lågkvalitativt trams. På mitt gym, däremot, så kan de ta in byxor ur GASP:s kollektion på begäran. Jag har hittat ett par (i mitt tycke) snygga gråa mesh-byxor i storlek L i katalogen. Enligt gymägaren så är kvaliteten mycket bra, men risken finns ju att han är en aning partisk. De är tämligen billiga, och jag slipper besväret att ta mig till en större stad för dyra pengar. Jag vill helst inte beställa via nätet eftersom alla är falska myglare som vill blåsa mig.

Frågor: Någon som vet hur kvaliteten på dessa byxor är? Någon som har fått dem att hålla en längre tid? Sitter de skönt? Är de fladdriga? Och om de suger, vet någon en seriös och pålitlig butik på nätet som säljer adidasbyxor?

Har ett antal plagg från gasp i garderoben. Är helnöjd, ser bra ut också.
Citera
2005-02-14, 13:02
Medlem
Tröjjornas kvalitet äger allafall
Citera
2005-02-14, 19:49
Medlem
Wittgensteins avatar
Danke. Slog till på ett par byxor.
Citera
2006-06-28, 18:03
Medlem
Maskinistens avatar
Min avatar säger allt?
Citera
2006-06-29, 23:40
Medlem
Överprisade kläder, men som vanligt har de en hel del schyssta designs. Kan rekommenderas iaf, om du inte nöjer dig med ett par vanliga shorts/byxor från sport-affären.

Jag har för mig att ifall man tar sig till deras lager i sthlm så kan man få riktigt schyssta rabatter, värt att kolla upp hur det ligger till kanske? Typ på förra årets kollektioner etc. Själva har vi 25% rabatt, eller nått sånt - vilket också är helt okej när det är så snuskigt dyrt vissa plagg. Dock inte mkt dyrare än andra märkesplagg så...
Citera
2006-07-01, 10:42
Medlem
Dickens avatar
Jag kör med Träningshandskar från gasp är inne på mina andra nu har köpt samma modell då de höll bra och gav bra stöd för handlederna också kostade 189kr, så min erfarenhet av gasp är bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in