Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Om man ska komma med påståenden som att det är "sjukt jävla giftigt" så borde man kanske försöka backa upp det på något sätt. Annars så är väl anledningarna till att röka spice få men rätt uppenbara. Det görs av personer som antingen inte har kontakter, inte vill bryta mot lagen eller går på pissprov och ändå vill få sig ett rus.
Jag skrev att det är TROLIGEN är sjukt jävla giftigt, detta pga att jag läst på flashback om folk som fått väldigt dåliga bieffekter av det, senast igår läste jag en tråd om detta
https://www.flashback.org/t1822405...
Har testat spice några gånger då min polare fick det istället för vanilgt röka och jag tyckte verkligen att det sög, bäng blev jag som fan men på ett mycket obehagligt sätt och med en väldigt kemisk känsla över ruset, kände mig riktigt lobotomerad av det...
Så därför undrar jag helt enkelt vad fan kan man inte bara röka vanligt röka för som för fan funnits i tusentals år och som dessutom ger ett jävligt mycket skönare rus..
Enda anledningen som är bra är väl om man går på pisseprov men hade personligen hellre lagt ner tills man slutat pissa än att röka det rävgiftet...
Och det där med kontakter tror jag inte riktigt på då allt går att fixa om man verkligen vill, det är enklare att skaffa droger än alkohol på en fredagkväll och sen det där med att bryta mot lagen, vet du hur lågt straff det är på röka? Riktigt lågt!
Vill man hellre röka en främmande oforskad substans som dessutom ger ett äckligt rus samt inte är billigt så anser jag att man borde ta sig en funderare och tänka om..
Nä dagens ungdom är förlorade..
Detta gäller inte bara spice utan även alla RC´s då man betalar för att låta nån experimentera med ens hjärna...
Tycker det är tragiskt när jag läser inlägg om folk som skriver att dom "röker på" också visar det sig att det är spice det handlar om och vissa verkar inte ens fatta att det är skillnad på spice och cb..
Nä alla som röker spice och ej testat cb någongång borde verkligen ta och göra det!
Stöd hellre riktiga langare med riktiga droger så ska ni nog se droghandeln med riktiga droger ökar och alla kan få tag på det.