Ja rubriken säger väl allt. Varför spinner dom? Enligt vad jag har hört så beror det inte bara på att dom trivs när dom ligger där o gosar i mattes eller husses knä, utan det finns någon annan anledning....
Om jag minns rätt är det nån sorts social funktion. Man blir betraktad som en jävligt stor katt med andra ord. Katter har ju också (o)vanan att köra upp dajmkrysset under näsan på folk dom gillar.
Jag tror det är för att dom är dumma i huvudet, hatar katter. Så fort jag ser en katt så stenar jag den till döds, alternativt sparkar. Sen så skär jag upp den, styckar och steker med lite lök o smör i stekpannan. Servera med ris och öl. Gotti.
intelligenta människor gillar ofta katter
de gamla egypterna dyrkade katter som gudar
mentalt störda människor är ofta rädda för katter eftersom katterna är smartare än de själva och därför uppträder de hatiskt mot katter för att misskreditera katter så inte andra förstår att katten är smartare de själva
hundar kan ofta inte överleva själva utan är helt beroende av sin ägare. detta gör att en del kan känna makt och styrka då de har en levande varelse som är beroende av dem för sin över levnad
och katter spinner för att läka och bygga upp sitt skelett och muskler
alla katter spinner, även lejon, och små katter spinner mer eftersom de växer fortfarande
det är en form av vila och hälso vibrerande samtidigt
de spinner så fort de känner sig säkra och kan vila ut
Om jag hade en katt o den börja spinna skulle jag skrika ashögt i dens öra "sluta jävla dumma kattjävel" så den blev asrädd och sprang o gömde sig under sängen.
mentalt störda människor är ofta rädda för katter eftersom katterna är smartare än de själva och därför uppträder de hatiskt mot katter för att misskreditera katter så inte andra förstår att katten är smartare de själva
HEAR HEAR!!
De Large bevisar tydligt att det stämmer.. med sina klyftiga och välskrivna meningar.
själv så måste jag säga att jag tycker bättre om katter än hundar. hundar känns väldigt ointeligenta.. fast jag kan tänka mig att det beror mycket på vad man är uppvuxen med. det har alltid varit katter runt om mig.. men inga hundar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!