Citat:
Ursprungligen postat av SDanonymous
Inget är omöjligt, men tvivlar starkt på att det är en komiker eller troll då jag hört många sådana och han har helt enkelt en oerhörd typisk militärisk ton rakt igenom i 3 timmar helt naturligt, låter inte alls som han förvrängt rösten heller som man brukar kunna höra.
Så antingen är karln fullkomligt galen och tror på sig själv utifrån tonläget m.m. Eller så talar han sanning.
Du menar alltså att för att du lyssnar på sånt här dagarna i 'ända så stärker det hans äkthet på något sätt? eller missförstod jag dig?
Jag tänker inte på något sätt outamig, men jag har en ganska stor erfarenhet av mytomaner. För mig så lät han som en som antingen spelar jävligt bra, eller på fullaste allvar tror på det han säger.
Man kan höra tydligt att han blir exalterad ibland. Och flera gånger i ljudspåret så hör man ju hur han helt plötsligt har en annan framtoning, för att sedan gå tillbaka till hur han var i början. Du kan inte påstå att du inte hör detta? Och skulle en människa i hans påstådda ställning då säga sådana saker helt öppet med sin egna röst? Nä... inte så rimligt.
Det värsta är ju inte att folk bluffar och håller på, eller att man tror på det. Det värsta är att människor som tror på sånt här aldrig ser bluffen eller lär sig av det. Kan garantera dig att om två år om inget hänt så kommer folk fortfarande skicka runt en där länken. Noll källkritik.