• 1
  • 2
2012-04-04, 12:25
Medlem
Nu är det så att jag börjat fundera lite kring kriminella grupper osv, jag är en kille på 18 bast som haft det rätt svårt.
Jag känner ingen lycka i livet och det känns som att jag inte har något kvar att leva för, känner mig så brutalt ensam och uttråkad.
I mina tidigare dagar var jag lycklig som fan, och det jag och vännerna gjorde på den tiden var att busa med folk, reta upp poliser, göra olagliga saker som inte skadar människor psykiskt eller fysiskt. Man kan väl säga att min hobby är att leva under risker.
Jag undrar om det finns gäng eller orginisationer som gör sånt? bara leker med livet och gör allt till en risk utan att skada eller sno pengar från någon. vara kriminell fast på ett bra sätt eller vad man ska kalla det..
Citera
2012-04-04, 12:29
Medlem
Gå med i nåt fjortisgäng och palla äpplen å kasta sten.
Citera
2012-04-04, 12:31
Medlem
börja med någon extremsport som ger dig spänning och lite extra kick i vardagen, ex köra cross, kampsport, klättring eller någon annat roligt som du kan komma på
Citera
2012-04-04, 13:28
Medlem
Groteskares avatar
Har haft samma tanke jag är nyligen 18 år fyllda och sugen på att starta något eget.
Vi är ett kompis gäng på 5 pers varav en i kompisgänget har bil (med bil skulle det bli enklare att hämta/lämna saker samt ta sig runt), det skulle vara fett att börja med någon form av "gängverksamhet"

Känner dock inte som du att livet inte är värt något dock har jag haft som dröm sedan 10 år ålder att vara gäng ledare
Har suttit en del tid på ungdomsvård i unga år och knutit många kontakter där, Det skulle inte vara helt omöjligt att ringa upp dom och förklara att jag ska starta eget och på så sätt värva en del medlemar
Citera
2012-04-04, 13:45
Medlem
weedfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groteskare
Har haft samma tanke jag är nyligen 18 år fyllda och sugen på att starta något eget.
Vi är ett kompis gäng på 5 pers varav en i kompisgänget har bil (med bil skulle det bli enklare att hämta/lämna saker samt ta sig runt), det skulle vara fett att börja med någon form av "gängverksamhet"

Känner dock inte som du att livet inte är värt något dock har jag haft som dröm sedan 10 år ålder att vara gäng ledare
Har suttit en del tid på ungdomsvård i unga år och knutit många kontakter där, Det skulle inte vara helt omöjligt att ringa upp dom och förklara att jag ska starta eget och på så sätt värva en del medlemar

Jag känner mig rädd och otrygg.
Citera
2012-04-04, 14:05
Medlem
Du känner ingen lycka i livet? Din äckliga horunge, min bästa polare dog för ca. 2 timmar sedan. Var tacksam över att du har lyckan och att du har möjligheten att göra något av ditt liv!

Så jävla trött på otacksamma äckliga horungar som dig. Hoppas Gud tar ditt liv innan du ska ut och leka rövare!
Citera
2012-04-04, 14:19
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
Du känner ingen lycka i livet? Din äckliga horunge, min bästa polare dog för ca. 2 timmar sedan. Var tacksam över att du har lyckan och att du har möjligheten att göra något av ditt liv!

Så jävla trött på otacksamma äckliga horungar som dig. Hoppas Gud tar ditt liv innan du ska ut och leka rövare!

Beklagar din förlust, men hur skall TS veta att din bästa polare precis dött när han skapade tråden?
Citera
2012-04-04, 14:22
Medlem
Von-Upplands avatar
Håller med karlsson, börja med någon extremsport eller kampsport. Även fast småbrottslighet inte orsakar samhällets kollaps så är det oerhört drygt för utsatta och kommer bara medföra komplikationer för dig när du väl mognar till.
Citera
2012-04-04, 14:24
Medlem
Vad för brott/kriminalitet är det ni ska syssla med då om det inte ska skada någon fysiskt eller psykiskt? Och ska ni på något sätt få in pengar på samma gång eller ska det vara något vid sidan av annat jobb?

Typ måla graffiti eller vadå?

Bara undrar
Citera
2012-04-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Beklagar din förlust, men hur skall TS veta att din bästa polare precis dött när han skapade tråden?

Det jag syftade på var att han tycker att livet är tråkigt och vill istället ut och leva rövare. Du inser väl vad som sker ifall han joinar någon "halv kriminell" grupp?
Citera
2012-04-04, 14:30
Bannlyst
Har hört om ett gäng Bajen som består av outbildade underklass människor som var e sig kan läsa, skriva eller ens kommunicera men dem gillar öl, fotboll och slåss, ....

inträde består av att stå o vråla på gn arena, bjuda chefen på en öl och sedan gärna ´köpa kläder från gatan.
Citera
2012-04-04, 14:38
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
Det jag syftade på var att han tycker att livet är tråkigt och vill istället ut och leva rövare. Du inser väl vad som sker ifall han joinar någon "halv kriminell" grupp?

Jaha! My bad!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in