• 3
  • 4
2013-01-21, 20:51
Medlem
spraycanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d01sh
Alkohol var också ett tips. Kanske inte så bra att köra på dagligen, men ett tips ändå!

Andra tips?

Ett tips på det tipset är att inte dricka alkohol alls då de förvärrar saken i längden.. (vet av egen erfarenhet också).
Citera
2013-01-21, 21:46
Bannlyst
Kan bero på flera saker.

Har du varit stressad på sistone? Stress kan göra att din andning fuckar upp sig osv.

En annan orsak kan vara att din hjärna saknar syre och gör så att du behöver "gäspa" för att ta i tu med bristen.
Citera
2013-01-21, 22:47
Medlem
Gosifs avatar
Dessa hypokondtriker.... Borde kanske ha ett eget forum på Flashback.
Citera
2013-01-22, 00:15
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Dessa hypokondtriker.... Borde kanske ha ett eget forum på Flashback.
Skitsnack, hypokondri har inget med detta att göra.
Allafall jag lider inte av hypokondri, jag är 100% säker på att denna åkomma är helt ofarlig, ändå går det inte bort.
Citera
2013-03-01, 17:47
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Jag har samma problem. Ångestattack började det med.
Citera
2016-04-20, 20:46
Medlem
Jag har ganska nyligen drabbats av samma problem. Känner mig ganska säker på att det har med stress och ångest att göra. Har precis sagt upp mig från mitt tidigare jobb, min sambo är utomlands sen 2 månader, har precis fått nej i slutet av en rekrytering, har sökt flera skolor som jag antagligen inte kommer in på, svårt ekonomiskt, mer eller mindre arbetslös atm. Haha det är mycket som är osäkert och stressigt, då kom "andningssvårigheterna". Jobbigt som fan är det.
Citera
2016-04-20, 21:28
Medlem
Kan ju vara pollenallergi som har satt sig på luftrören.
Behöver inte bli svår pollenastma som många tror utan det kan även kännas lite lätt.

Jag får trånga luftrör av pollen.
Så får luftrörsvidgande att ta vid behov.( då räcker det ej att endast ta allergitab)
Citera
2016-04-21, 07:49
Medlem
Kanske mitt svar i följande tråd kan vara intressant. Trådskaparen har liknande problem.
(FB) konstant andnöd i 4 år..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in