Citat:
Ursprungligen postat av pojkarpojkarpojkar
Har varit ihop med min kille i över ett år ca. Är 18 o han 22.
Jag vill göra annat, jag älskar honom men jag känner inte samma längre. Jag vill göra annat som inte han vill, jag klarar inte av det här mer.
Kärleken är inte heller tillräckligt stark för att jag ska skita i att leva ett singelliv som jag nästan aldrig gjort.
Grejen är att jag går och drar på detta, jag älskar honom men jag är inte kär och vill inte vara tillsammans. Vet inte vad jag ska göra? Hur ska jag göra detta?
Tanken bara får mig att gråta, det värsta är att såra honom. Jag klarar inte det, han kommer bli förstörd och jag bryr mig så jävla mycket om honom.
Hur ska jag göra detta? Och hur ska jag ta mig igenom det här? Jag klarar inte av att förstöra honom. Han kommer aldrig förstå.
Jag sitter i en liknande sits, dock är tiden något längre samt att vi har 2 barn ihop.
Jag har bestämt mig för att ta tag i saken, men varje gång jag laddat och skall ta upp det har det varit något annat som kommit ivägen. Jag är något konflikträdd så jag har svårt att få tummen ur.
Jag har även lyckats med att såra den mest underbara människa som finns genom att jag dragit ut på det.
Men jag har bestämt mig för att ta upp det och även om man sårar ytterligare en person.
Eftersom ni inte har så lång historia så tror jag att det bästa är att du tar tag i det.
Ja jag vet hur svårt det är att ta upp sånt.
Så jag önskar oss båda lycka till.