2011-07-24, 00:22
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sappig
Ja och det förundras till vilket syfte dessa sidor är tillagda...

http://www.imagehosting.nu/images/abblinks.jpg

Jag har kollat runt vilka sidor som länkar till den där och det verkar vara värsta sortens illiuminatikonspirations sidor. Förutom att han skrev att kan skulle jobba ihop pengar med säkerhetstjänster i ett oroligt område (vilken klaffar med en av länkarna) så gissar jag på att sidan är i hopknåpad av tonåringar för att får lite drag på abovetopsecret.com och liknande ställen.
Citera
2011-07-24, 00:22
Medlem
Pajosvs avatar
Finns det någon version av manifestet i vanligt .doc-format, alltså inte docx eller vad det heter nu för tiden.

Och pdf-filen som finns längre bak i tråden, hur stor (antal MB) är den egentligen på? Min dator hävdar att det inte fanns tillräckligt med minne för att öppna den.

Jag sitter nämligen med Win XP och två GB RAM, men det ska väl egentligen inte vålla några bekymmer...

Finns det nåt enkelt konverterings program mellan docx och gamla hederliga doc?
Citera
2011-07-24, 00:23
Medlem
IdrottsGuruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiiitrO
Känns som detta kommer bli en lång och mycket intressant natt.
Instämmer!
Ska gå och göra en kanna kaffe
Citera
2011-07-24, 00:24
Medlem
Jag har kikat igenom hans manifest lite snabbt, och jag måste säga att detta är riktigt otäckt!

Han har verkligen planerat detta länge, precis ALLT är genomtänkt och uträknat.

Att genomföra en sådan här aktion kräver en ENORM inre övertygelse eller vanföreställning.
Jag tror inte han är typen som sitter och gråter i polisförhöret...

Får nästan lite kalla kårar.
Citera
2011-07-24, 00:24
Medlem
anton mordarens avatar
surrade nyss igenom snubbens manifest, bara jag som tycker att upplägget påminner väldigt mycket om mein kampf?

kanske nämnts tidigare, men vafan, det verkar rätt självklart att snubbens främsta mål med sin massaker var att sprida sin manifesto, för att sedan få andra att följa hans fotspår, ett sätt att sprida sin propaganda helt enkelt..

faktum är att det finns antagligen rätt många runt om i europa som känner mer eller mindre likt honom. här på flashback ser man i var och varannan tråd hur mycket folk de e som, åtminstonne på internet, är tydliga med var dom står någonstans. det handlar ba om en tidsfråga innan nån annan galning vågar sig fram o gör nått liknande.
galningar finns det gott om och nu finns det riktlinjer att följa
Senast redigerad av anton mordaren 2011-07-24 kl. 00:30.
Citera
2011-07-24, 00:25
Medlem
deaners avatar
Jag kan knappt fatta att denna killen gjorde det han gjorde, det är helt absurt alltså. En minoritet kommer hylla honom som en gud och den dagen han skrivit färdigt en bok i finkan är han en miljonär. Sen, efter de 16-20 åren han avtjänat i ett bekvämt fängelse kommer han köpa ett hus i södra Frankrike och leva loppan. Om han nu inte blir knäppt innan dess, vilket jag hoppas.
Citera
2011-07-24, 00:25
Medlem
IdrottsGuruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntRay
Kollade precis på hans "movie trailer" och fyfan vad hemsk. Dock så fruktansvärt spännande och mystiskt hela grejen känns. Nästan det hemskaste med det hela..
Håller med, och musiken fångade verkligen en
Citera
2011-07-24, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Jag kan knappt fatta att denna killen gjorde det han gjorde, det är helt absurt alltså. En minoritet kommer hylla honom som en gud och den dagen han skrivit färdigt en bok i finkan är han en miljonär. Sen, efter de 16-20 åren han avtjänat i ett bekvämt fängelse kommer han köpa ett hus i södra Frankrike och leva loppan. Om han nu inte blir knäppt innan dess, vilket jag hoppas.

Han var ju redan mångmiljonär innan han började....
Citera
2011-07-24, 00:27
Medlem
Thompson.s avatar
Har nu läst hans anteckningar som sträcker sig från tankar 2002 till aktion de senaste tre åren.

Kan konstatera att den här snubben är ett geni. Hans värderingar är skit, men han är så fruktansvärt smart, så det är svårt att inte fascineras av honom. Ni som inte läst, gör det. Jag har en känsla av att vi är med om något historiskt, och att vi inte sett eller hört det sista av Breivik.
Citera
2011-07-24, 00:28
Medlem
Mollgans avatar
Han blev även aggressiv av steroiderna han tog:
Citat:

Noticing that the testo withdrawal is contributing to increased aggressiveness. As I'm now
continuing with 50mg it will most likely pass. I wish it would be possible to somehow manipulate
this effect to my advantage later on when it is needed. Because the state seems to very efficiently
suppress fear. I wonder if it is possible to acquire specialized "aggressiveness" pills on the market.
It would probably be extremely useful in select military operations, especially when combined with
steroids and ECA stack...! It would turn you into a superhuman one-man-army for 2 hours!<3
Citera
2011-07-24, 00:29
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Vad betyder märket på vänster arm?

http://tinypic.com/r/10r7i3p/7
Citera
2011-07-24, 00:30
Medlem
SonneHagals avatar
Ang. pccts.com

Det kan vara en slup att manifestet har samma namn antar jag, men ändock, här är en konspirations bloggare som undersök sidan närmare:

http://truthsurvival.com/2011/06/01/...minati-part-1/

Vad tror ni, kan den sidan ha med ABB att göra. Han borde leverera betydligt mer i så fall tycker jag om man jämför med manifestet.
Citat:
Pauperes Commilitones Christi Templique Solomonici

For those who may not know the above is Latin and the rough translation is Poor Man Fellow Soldier of Christ Temple Solomon

Well isn’t that interesting. This phrase seems to be the motto for the PCCTS Int. Ltd. Company which claims as per it’s main website has a copyright from 1119 AD to present time. That’s a hell of a long time. The website at first glance has next to no information to offer. That is until you explore the three links at the top which are all symbols of the Knights Templar. See for yourself but do not explore the other links just yet. I have some explaining to do.
Senast redigerad av SonneHagal 2011-07-24 kl. 00:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in