2016-07-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Han föddes ju i Tyskland så främling vet jag väl inte.

Var man föds har ingen betydelse. Föds en hund i ett stall gör det en hunden till en häst ?
Citera
2016-07-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En1.
Var man föds har ingen betydelse. Föds en hund i ett stall gör det en hunden till en häst ?

Det har ju ganska stor betydelse ändå, för föds man i ett land så kanske man lever mer efter deras seder och så vidare,man växer ju upp där liksom ,denna kille verkar ju ej varit speciellt troende heller.
Citera
2016-07-24, 00:11
Medlem
Citat:
Det har ju ganska stor betydelse ändå, för föds man i ett land så kanske man lever mer efter deras seder och så vidare,man växer ju upp där liksom ,denna kille verkar ju ej varit speciellt troende heller.
typ inga iranier i europa är religiösa. i sverige kanske 1% är det..
Citera
2016-07-24, 22:18
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Tyvärr stämmer inte det där, väldigt många av terroisterna som slagit till i europa är sk home grown.

Angående hjältens frigivande, jo det kommer han bli, om Norge ska ha nån trovärdighet för sin humanism och allt det där så kommer de va tvungna att släppa honom förr elelr senare. Ingen kan ju med vett och vilja påstå att en 60-årig Breivik är en fara för samhället.

Men annars kommer år 2083 och då ska hans namn upprättas. Politiken i europa kommer skifta ordentligt närmsta 20-åren i det håll Breivik vill så mkt kan hända.
Citera
2016-07-30, 23:53
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajevlar
Har Breivik tillgång till nyheter, media, Internet?

Vet han om vad som hänt i t.ex Frankrike?

Får han uttala sig till nån?

Han har tillgång till TV och papperstidningar men INTE internet, så han vet med all säkerhet om vad som har hänt i t.ex Frankrike.
Citera
2016-07-31, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Han innehar iaf ofrtfarande titeln "Massmurdering champion of the World" trots Florida-islamistens försök att slå hans rekord. Viktigt att notera i dessa OS-tider

Citat:
Hoppas han får lite extra god mat idag. Hurra för får käre Breivik. Må han bli frigiven om 18 år.
Jag hoppas aset aldrig kommer ut. De som på allvar stöder honom måste vara allvarligt störda.
Citera
2016-09-06, 12:01
Avstängd
volvo 240s avatar
Läser åsnans bok nu, känns osannolikt att en 3-4åring skulle kunna misshandla sin syster och mamma.... Känns mer som ngt den tokiga mamman yrat ihop.

Jaja har läst 30% nu. När kommer "The Breivik Diaries" ?

Men visst lite måst eman skratta åt Breiviks scam-företag och annat han sysslade med Och att han nådde nåt som heter justiarius eller ngt i Wow och sen kallar sig för Justiciar KNight när han skriver sitt manifest. .
En konstig grej i boken är att hon helt plötsligt slutar benämna honom som Anders Behring och börjar kalla honom för Breivik. Vad har han kallat sig själv genom åren?
Citera
2016-11-19, 19:01
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Läser åsnans bok nu, känns osannolikt att en 3-4åring skulle kunna misshandla sin syster och mamma.... Känns mer som ngt den tokiga mamman yrat ihop.

Jaja har läst 30% nu. När kommer "The Breivik Diaries" ?

Men visst lite måst eman skratta åt Breiviks scam-företag och annat han sysslade med Och att han nådde nåt som heter justiarius eller ngt i Wow och sen kallar sig för Justiciar KNight när han skriver sitt manifest. .
En konstig grej i boken är att hon helt plötsligt slutar benämna honom som Anders Behring och börjar kalla honom för Breivik. Vad har han kallat sig själv genom åren?

Jag har läst boken två gånger och kan inte minnas att det stod något om att han misshandlade sin mor och sin syster, du måste ha missförstått något?
Kallade inte Seierstad honom för Anders före 22:e juli och Breivik efter samma datum om jag minns rätt.
Citera
2016-11-21, 21:39
Medlem
Ole Dammegård på you Tube har mycket intressanta saker att berätta om Breivik.
Citera
2017-04-30, 22:04
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Jag har läst boken två gånger och kan inte minnas att det stod något om att han misshandlade sin mor och sin syster, du måste ha missförstått något?
Kallade inte Seierstad honom för Anders före 22:e juli och Breivik efter samma datum om jag minns rätt.
Nä du minns fel.

Men vart har entusiasmen tagit vägen? FOlk rädda för SÄPO och researchgruppen eller? Hurra hurra för ABB, din gärning får ju mig att le!
Citera
2017-06-09, 16:36
Medlem
Trogskalles avatar
Breivik byter namn till Fjotolf Hansen.

http://www.expressen.se/nyheter/ande...ik-byter-namn/
Citera
2017-06-09, 19:19
Medlem
krutojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trogskalle
Breivik byter namn till Fjotolf Hansen.

http://www.expressen.se/nyheter/ande...ik-byter-namn/
Är det fortfarande någon som tror han är frisk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in