Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-01, 18:58
  #3961
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Lås in honom och tappa bort nyckeln. Ett misstag händer så lätt . . . . .

Kulturrelativistiskt nonsens.
Citera
2016-04-01, 18:59
  #3962
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad pysslar han egentligen med på den här bilden, från dagens rättegång?

http://images.scribblelive.com/2016/...88f3fbc75a.jpg

Har han blivit nazist?

Han sitter på kåken han har blivit som det heter numera radikaliserad. Det är inte sunt att sitta inlåst.
Citera
2016-04-02, 11:59
  #3963
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så hans justiciar Knight-hälsning var bara nåt sorts trams? Har hört att han nu står och gör en riktig Hitler-hälsning i rättsalen. Dvs inte knuten näve mot hjärtat och sen knuten näven snett framåt utan snett utsträckt hand...
Så hans manifest med planer och div regler var bara en dimridå, det har jag svårt att tro med tanke på hur sjukt mkt tid det måste tagit att skriva.

Och återigen, varför går det inte att få tag i Breiviks andra telefonsamtal till polisen där han lägger ut texten om Knights Templar Europé osv. Vad vill norska myndigheterna dölja, eller vill de skydda telefonoperatöreren eller vad?

Enda jag hittade på tuben var denna lilla snutt av andra samtalet, någo som vet varför det inte längre finns i sin helhet, det plockades fort ner från tuben...

https://www.youtube.com/watch?v=ufJ-QnzARsg

Har det läckt nåt där Breivik pratar i den senaste rättegången btw?

Att justiciar knight-hälsningen och manifestet var trams tror inte jag på helt enkelt därför att Breivik saknar förmågan att var renlärig utan måste hela tiden skapa en egen version av allting, jag kan se och känna det eftersom jag fungerar likadant själv. Det är också därför han blir övergiven av andra högerextremister eftersom han är en avvikare inom det högerextremistiska kollektivet.

I filmen "När lammen tystnar" så är det en polis som frågar Clarice om det är sant att Hannibal Lecter är någon sorts vampyr, då svarar hon att det finns inget namn för vad Lecter är. Det är precis exakt så det är med Breivik, den högerextremism som Breivik står för har inget namn, sedan att han plockar maner från här och där är ovidkommande.
__________________
Senast redigerad av thewellovedone 2016-04-02 kl. 12:05.
Citera
2016-04-02, 15:42
  #3964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så hans justiciar Knight-hälsning var bara nåt sorts trams? Har hört att han nu står och gör en riktig Hitler-hälsning i rättsalen. Dvs inte knuten näve mot hjärtat och sen knuten näven snett framåt utan snett utsträckt hand...
Så hans manifest med planer och div regler var bara en dimridå, det har jag svårt att tro med tanke på hur sjukt mkt tid det måste tagit att skriva.
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/...8010647001.png
Citera
2016-04-25, 11:10
  #3965
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/...8010647001.png
Antar att bilden visar en heilande Breivik?

Se min signatur så förstår du varrför jag frågar

Men återigen, detta är viktigt: varför finns det massor av videor med hans samtal till den amnlige operatören på YT men bara en liten snutt av det med den kvinnliga... Hela samtalet med kvinnan har legat uppe men har plockats bort. Är det PST som ligger bakom, isåfall varför är det första samtalet ok att ligga uppe offentligt men inte det andra?
Citera
2016-06-02, 22:34
  #3966
Medlem
LaPearls avatar
Hur går det för rättshaveristen nu då? Har han fått det bättre i fängelset?
Citera
2016-07-08, 13:07
  #3967
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Hur går det för rättshaveristen nu då? Har han fått det bättre i fängelset?
Man kan väl hoppas.

Han innehar iaf ofrtfarande titeln "Massmurdering champion of the World" trots Florida-islamistens försök att slå hans rekord. Viktigt att notera i dessa OS-tider
Citera
2016-07-22, 19:45
  #3968
Medlem
volvo 240s avatar
Hoppas han får lite extra god mat idag. Hurra för får käre Breivik. Må han bli frigiven om 18 år.
Citera
2016-07-22, 21:19
  #3969
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hoppas han får lite extra god mat idag. Hurra för får käre Breivik. Må han bli frigiven om 18 år.

Han kommer aldrig att bli frigiven....

Är det tyska sympatisörer till honom som nu skjuter vilt i München för att fira årsdagen?
Citera
2016-07-23, 22:15
  #3970
Medlem
dajevlars avatar
Har Breivik tillgång till nyheter, media, Internet?

Vet han om vad som hänt i t.ex Frankrike?

Får han uttala sig till nån?
Citera
2016-07-23, 22:49
  #3971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Han kommer aldrig att bli frigiven....

Är det tyska sympatisörer till honom som nu skjuter vilt i München för att fira årsdagen?

Jo men tjena, Blev du tappad i huvudet som liten? Det var en iransk rasfrämling som utförde dådet i Tyskland.
Citera
2016-07-23, 23:39
  #3972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En1.
Jo men tjena, Blev du tappad i huvudet som liten? Det var en iransk rasfrämling som utförde dådet i Tyskland.

Han föddes ju i Tyskland så främling vet jag väl inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback