Citat:
Alltså håll tyst med ditt europeer, anders breivik är ingen europe utan en judeälskare, som var betald och tränad av denna grupp elit för att totalt förstöra den vita rasen, fattar du inte det? Han är en öppen sionist, vet du vilka sionisterna är? Vad hände efter utöya? Ännu hårdare kritik mot nationalism, vita och mer öppen invandring, där har du vad din jude älskare breivik gjorde. Jag har själv varit i din situation att vara dum och okunnig men nu får du en läxa av mig som jag hoppas du lär dig av. Jag säger inte att muslimer är oskyldiga, långt ifrån, men den monstergrupp som legat bakom allt är en annan grupp som breivik sympatiserar med och dessutom var del av.
Krig är brutalt, men jag vet att den senaste generationens européer glömt just detta, och därmed är lika hjälplösa som lammen inför slakten. Får våra folks fiende fortsätta obehindrat utan motstånd, så kommer det inte gå att räkna alla europeiska barn som kommer falla offer. Man kan ju också fråga sig vem som grät för libyernas barn när den norska eliten bidrog med bombplan till destabiliseringen av Libyen, där man gav flygunderstöd till jihadister, med det kalkylerade målet att öppna portarna till Europa för afrikansk massinvandring. Bara i Sverige och Norge så har otaliga unga svenska och norska flickor fallit offer för negroida våldtäktsmän, och i Rotherham så våldtog invandrade pakistanier över 1400 unga engelska flickor, samtidigt som myndigheterna ignorerade det hela. Och fler offer blir det så länge elitens vansinnesprojekt tillåts fortsätta. Så när det står mellan mångkulturens många unga offer och den hängivna norska marxistjugend i AUF, så vet jag iallafall var mina sympatier ligger.