2011-07-23, 18:27
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joim
Knappast ett jaktgevär.

Ett jaktgevär avsedd mot folkmassor i såna fall.
Citera
2011-07-23, 18:28
Medlem
Ursäkta mig men kan någon förklara vad en frimurare är?
Citera
2011-07-23, 18:28
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Att han var med i ett nazistisk forum gör han inte till en nazist i ordets rätta bemärkelse. Antagligen var han med där för att få information om hur man gör bomber.
Ha du info på att han skulle varit medlem på nordisk.nu (utöver EXPO)? Vilket nick?
Citera
2011-07-23, 18:29
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fridoliin
http://sv.wikipedia.org/wiki/Frimureri
Citera
2011-07-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är detta hans egna ord? Verkar ju vara en skärpt kille...
"islamofob och antirasist" är inte hans egna ord. Men i kommentarerna han lämnat på Document.no tar han avstånd från rasism och islam bl a.
Citera
2011-07-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Jag tror han är homosexuell och inte kan hantera det.

????? En förbannad homosexuell skulle väl inte ge sig på sossar heller...dummer!!!!
Citera
2011-07-23, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Tillhör ön arbetarpartiet eller används det av alla partier för undomsläger?

Utøya eies av Arbeidernes Ungdomsfylking (AUF), som er Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon. De arrangerer sommerleir der hvert år. Ledende AP-politikere holder taler og mingler med ungdommene. Det er her fremtidige arbeiderparti-topper bygger nettverk og formes som politikere. Utøya har en stor symbolverdi, og et attentat her er å angripe hjertet i det norske sosialdemokratiet.

I Almedalen er alle partier representert og presse-oppbudet er langt større, så det er selvsagt ikke helt det samme. Men Utøya er viktig, den representerer på mange måter hjertet av arbeiderbevegelsen.
Citera
Medlem
Totyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fridoliin

Skärp till dig http://lmgtfy.com/?q=Frimurare
Citera
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Ha du info på att han skulle varit medlem på nordisk.nu (utöver EXPO)? Vilket nick?

Bara det nyheterna säger att han har skrivit på nazistiska forum. Och om han var medlem där görs han inte automatisk till en nazist.
Citera
2011-07-23, 18:34
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyazint
????? En förbannad homosexuell skulle väl inte ge sig på sossar heller...dummer!!!!
Jag är homo och hade nog valt sossarna om jag var tvungen att välja, eller kanske miljöpartisterna. Får man bara välja en?

Kul om han vara garderobsbög och en hel skara av hans hemliga älskare som han träffat på QX träder fram och gråter ut.
Senast redigerad av SonneHagal 2011-07-23 kl. 18:36.
Citera
2011-07-23, 18:36
Medlem
Straxenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av some1incyberspace
Ingen inkomst officiellt, verkar ha erhållit en förmögenhet 2007, endera genom arv lr gåva/vinst.

http://www.kjendis.no/skatt/sok/?op=...G+BREIVIK&ca=c

Eller förskottsbetalning.
Citera
2011-07-23, 18:40
Medlem
River99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifswiljan
"islamofob och antirasist" är inte hans egna ord. Men i kommentarerna han lämnat på Document.no tar han avstånd från rasism och islam bl a.

Han kanske skrev det när han var lokal ledare för det främlingsfientliga fremskrittspartiet som likt SD också vill tvätta bort rasiststämpeln. Sen skrev han ju snarare att han var trött för att kallas rasist. Det är inte samma sak som att kalla sig anti-rasist.

Hans barndomsvän berättade för VG att han blev mer rasistisk efter att han lämnat fremskrittspartiet som ansåg inte var tillräckligt radikala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in