2012-04-02, 22:56
Medlem
TerminatorGundes avatar
Hejsan,r det ngon hr som prvat p de han gr i sina klipp p youtube? Ni som har det vad tycker ni om resultatet?
Citera
2012-04-03, 03:06
Medlem
hunddagiss avatar
Klippen bygger p att han anvnder knorrs buljongtrningar som han blandar ut med lite olja eller vatten och sedan penslar p kttet. Knns lite som en sell out frn Marcos sida. Smaken blir skert god men ambitionsnivn och standarden r under Marcus egentliga kapacitet..

Nu har jag inte lagat ngot rakt av frn klippen, knorrs buljongtrningar kanske gr underverk, men mycket handlar nog om pengar. Marco Pierre White r en riktigt skn lirare och videorna finner jag hgst underhllande!
Citera
2012-04-03, 09:47
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunddagis
Klippen bygger p att han anvnder knorrs buljongtrningar som han blandar ut med lite olja eller vatten och sedan penslar p kttet. Knns lite som en sell out frn Marcos sida. Smaken blir skert god men ambitionsnivn och standarden r under Marcus egentliga kapacitet..

Fast han sger ju sjlv att man inte alltid behver krngla till det och att detta recept r framtagets i hemmets lugna vr . Jag hller med honom p den hr punkten .

Egentligen r det inte s konstigt att smaken blir helt OK med tanke p att det egentligen r ett mellanting mellan dry-rub och marinad han kr p. Det hade varit nnu bttre om han i stllet fr olivolja krde p en neutral olja eller ister!

~Paul~
Citera
2012-04-03, 11:12
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunddagis

Nu har jag inte lagat ngot rakt av frn klippen, knorrs buljongtrningar kanske gr underverk, men mycket handlar nog om pengar. Marco Pierre White r en riktigt skn lirare och videorna finner jag hgst underhllande!

Dom dr kalvfond kuberna r jvligt gtt att ha i kttfrsen vet jag ialfall. S jag r sugen p att testa allt han gr.

Klart mycket ballare n Gordon =)
Citera
2012-04-03, 12:01
Medlem
hunddagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Fast han sger ju sjlv att man inte alltid behver krngla till det och att detta recept r framtagets i hemmets lugna vr . Jag hller med honom p den hr punkten .

~Paul~

Jag tycker han krnglar till det med att anvnda en buljongtrning i var och varannan rtt, det knns det som att han mste klmma in det momentet. Fast egentligen spelar det ingen strre roll, bara jag som r lite bitter.
Citera
2012-04-03, 17:35
Medlem
Porrtidningssons avatar
Ang sellout. Jag tycker han svarar ganska bra fr sig i denne intervju.

http://www.youtube.com/watch?v=x1488mShbRY
Citera
2012-04-03, 17:47
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtidningsson
Ang sellout. Jag tycker han svarar ganska bra fr sig i denne intervju.

http://www.youtube.com/watch?v=x1488mShbRY

Riktigt bra =) hade velat se fler matlagningsprogram med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in