Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-04, 23:23
  #13
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar
Jag har en brittisk oljerock som införskaffades av min far till mitt första jakttillfälle 1994. Den är helt klart snyggare nu än då och bär små spår från många trevliga tillfällen.

Jaså ''jakttillfällen''? Med din far? Och har lite ''små spår'' från ''trevliga tillfällen''?
Citera
2012-04-05, 10:48
  #14
Medlem
Roxanas avatar
Måste vara min Canada Goose Expedition från 2005 (?).

I dagsläget ser den hyfsat urtvättad ut och har fått spruckna sömmar. Men jäklar vad han har hållit mig varm under alla år. Den jackan vet vad han gör.


Sen har jag äldre skor, men de används numera sällan och lever sina liv tryggt nerpackade i silkepapper. Och en Space Tribe - hoodie från min raveperiod under tidigt 2000-tal som nu för tiden agerar väggprydnad. Om den tröjan kunde prata...
Citera
2012-04-05, 11:00
  #15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag har 3-4 par svarta strumpor som fan måste vara 15 år gamla, dom verkar helt outslitliga, resåren har inte slappat alls, inga hål någonstans. Tyvärr minns jag inte var jag köpte dom, eller vilket fabrikat, för sådan kvalitet vill man ju ha.
Citera
2012-04-05, 11:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Asp
Jaså ''jakttillfällen''? Med din far? Och har lite ''små spår'' från ''trevliga tillfällen''?

He he, hade nog inte haft framgång i sådan "jakt" som du antyder i en den utstyrseln.
Citera
2012-04-09, 09:22
  #17
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har 3-4 par svarta strumpor som fan måste vara 15 år gamla, dom verkar helt outslitliga, resåren har inte slappat alls, inga hål någonstans. Tyvärr minns jag inte var jag köpte dom, eller vilket fabrikat, för sådan kvalitet vill man ju ha.

Ja det var inte illa att ha så gamla strumpor som fortfarande håller, brukar få hål i mina ganska fort, imponerande, synd det inte säljs sådan kvalitet idag.

Kom på att jag har massa boxershorts som är 10-12 år gamla, som jag fortfarande använder, de är dock rejält utslitna nu, med hål i, osv hehe får nog ta och rensa ut lite tror jag...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback