Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-02, 09:01
  #1
Medlem
Hej! Nu är det så här att under 2 ggr i mitt liv så har jag vaknat upp på morgonen och trott/känt att folk(jag känner) sitter i mitt rum och umgås medan jag ligger i sängen. Jag får panik eftersom jag är osminkad och nyvaken så jag försöker smågömma mitt ansikte med täcket, så det kan inte vara en sömnparalys. Jag tror nästan jag kan inbilla mig att se dom sitta där på stolar.

Förra gången detta hände så vaknade jag på morgonen och kände att massa av mina kompisar satt på sängen jag sov i, och på dom här båda gångerna så är jag säker att jag kan höra personerna ha en konversation, dock inte med mig.

Kan tilllägga att senaste gången detta hände (igår natt) så hade jag druckit och rökt brunt kvällen innan, gången innan dess kommer jag inte ihåg, jag hade antagligen druckit(ifall det skulle spela någon roll)

Hela denna grej känns fett skumt och lite obehagligt. Vad fan kan det vara? o.o
Citera
2012-04-02, 09:08
  #2
Medlem
cc_zeros avatar
Också intresserad av att höra vad det kan vara.

När jag var sexton-sjutton så hände detta mig efter varje fylla i princip.

Jag gick hem och la mig, vaknade till lite senare och hela rummet var fullt av folk från festen. De både talade med mig, och jag med dem..

Har också haft en sömnparalys några år efter detta, och det kändes helt annorlunda, så tror inte heller att det var det.
Citera
2012-04-02, 09:11
  #3
Medlem
9millimeters avatar
Kanske alkohol delerium ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback