Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag har nyligen träffat en ny tjej och brukar ligga på sidan och omfamna henne när vi sover. När jag vaknar mot morgonen eller några timmar innan det så är mitt vänstra ben rakt. Men såfort jag böjer det lite så gör det jävligt ont. Det gör så ont att jag inte kan böja det, utan måste vänta ett tag. Brukar vända mig och lägga mig på ryggen och vänta lite och försöka böja benet lite i taget tills det går bra.
Har fått det ett par gånger nu under kort tid. Förutom detta har jag aldrig känt av något på vänster knä. Kan trycka på det hur hårt som helst utan att få ont och känner aldrig av något på benträningen.
Får jag detta för att jag ligger på sidan och det högra benet ligger på det vänstra under många timmar och ligger och trycker?
Googlat men hittade inget rörande det jag fått. Aldrig haft detta tidigare så man undrar ju lite vad det kan vara.
Tråden är lite gammal, ja, men jag har känt precis samma sak! Det händer då jag exempelvis sitter i skräddarställning (kan bara vara en kort stund, 2 minuter och jag känner av den där smärtan) eller då jag ligger och böjer benet. Det känns inte som en kramp (som att en muskel jävlas) utan det känns bokstavligen som att det är skelettet som gör ont. Är det så för dig med?