2012-04-01, 16:43
Medlem
Jag önskar verkligen att min pojkvän var mer hårdhänt i sängen men jag ser egentligen ingen poäng i att berätta det för honom. Det känns ju som att hela det braiga i det försvinner om man vet att personen inte alls vill vara det, utan bara gör det för att man vill/kräver det. Det lär ju inte ens kännas äkta eller särskilt upphetsande?

Min kille behandlar mig som en porslinsdocka, och även om vi ibland kör hårt bakifrån och han stryper mig då och då känns det inte i närheten av det jag vill ha.

Men ni som blivit tillsagda av era partners om att bli mer hårdhänta: har det kännts jobbigt och onaturligt, eller har ni tillslut gått in i det så mkt att ni själva börjat uppskatta det?
Citera
2012-04-01, 16:48
Medlem
Skyishs avatar
Av egen erfarenhet så kan jag säga att vissa människor helt enkelt vill ta det lugnt i sängen. Det är upp till dig att öppna din killes ögon, ta ett snack med honom är steg nummer ett.
Citera
2012-04-01, 16:50
Medlem
Autokinetisks avatar
Hej där!
Lätt problem att lösa, beroende på hurdan till kille kan ta saker och ting.
Mitt sista förhållande var låångt, så därför talade jag om att jag ville testa nya saker, rollspel, undergiven, dominant, sexleksaker osv.
Först trodde jag min flickvän skulle se mig som ett sexfreak",. men i slutänden visade det sig att hon var nästa lika " on " som jag var på diverse saker.

Men nu till ditt problem.
Eftersom jag själv är kille kan jag tala om för dig att alla killar är ju inte dominanta och aggresiva i sängen, jag var inte det till en början, för att jag var osäker och precis som din kille, behandlade min tjej som en lite docka, tills jag insåg vilken kvinna hon egentligen var.

Jag tycker att du ska sätta dig ned med din kille, tala om för honom att du gillar hårdare tag, försök då ni har sex att utnyttja situationen, helst då ni är fulla, få han att göra mer, så kommer tillslut lampan gå upp för han att du älskar sånt, då kommer det accelerera med tiden, men viktigaste av allt är ju att ge o ta, ena sexstunden kan det vara på hans vilkor, andra sekunden binder han dig håller för din mun o sätter på dig? antar att de är något i din stilen!

Prata är nyckeln till framgång i sexlivet, var så för mig iaf
Citera
2012-04-01, 17:32
Medlem
AlexOnTops avatar
Han vill ju även se dig njuta, det är ju halva nöjet i att ha sex i ett förhållande där man bryr sig om varandra. Därför tror jag bara han hade uppskattat att du pratade med honom om vad du gillar, så får ni väl testa.
Jag vet att jag börjat gilla vissa saker mer som jag inte gjort med andra innan just för att man märker hur mycket den andre njuter av det. Då blir det bara bra!
Citera
2012-04-01, 17:59
Medlem
Ostkroks avatar
För en osäker kille kan det lätt vara så att ni vill exakt samma sak men han inte riktigt vågar, med oro att han kommer "gå för långt" ifall nu du inte gillar sånt alls - eftersom du inte sagt något.

Jag föreslår att du "ger honom beröm" när han är i rätt banor med stryptagen som du nämnde osv. Säg till honom hur sexigt du tyckte att det var och upphetsad du blev. kanske inte just då, haha, men efter.
Citera
2012-04-02, 10:44
Medlem
ThisiswhoIams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rddm
Jag önskar verkligen att min pojkvän var mer hårdhänt i sängen men jag ser egentligen ingen poäng i att berätta det för honom. Det känns ju som att hela det braiga i det försvinner om man vet att personen inte alls vill vara det, utan bara gör det för att man vill/kräver det. Det lär ju inte ens kännas äkta eller särskilt upphetsande?

Min kille behandlar mig som en porslinsdocka, och även om vi ibland kör hårt bakifrån och han stryper mig då och då känns det inte i närheten av det jag vill ha.

Men ni som blivit tillsagda av era partners om att bli mer hårdhänta: har det kännts jobbigt och onaturligt, eller har ni tillslut gått in i det så mkt att ni själva börjat uppskatta det?
Vill man ha det hårdhänt så måste man säga till! Även fast jag inte är så hårdhänt i sängen, mest han som arbetar.. Har har sagt ett antal gånger att han vill att jag hjälper till, accepterad det eftersom jag älskar honom och vill att det är grymt skönt för oss båda! Han lär acceptera och tar det hårt i sängen!
Citera
2012-04-02, 10:57
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-04-02, 15:13
Bannlyst
kommunikation är a och o i sägen om du vill ha ngt prata om det, var saklig och utstuderad,

inget kommer av sig själv, ni svenskar är så sossetänkande ch tror att världen ska vända sig för er bara för att ni vill, men seså funkar det inte på riktigt.
Citera
2012-04-02, 15:59
Medlem
Har tanken någonsin slagit dig att även om han behandlar dig som en porslinsdocka, så behöver du ju nödvändigtvis inte bete dig som en?

Jag var också jävligt försiktig i början av den relation jag befinner mig i nu. Behandlade bruden jävligt varligt och körde riktigt vaniljknull, men efter bara ett par gånger så började hon visa hur det skulle vara. Knuffa ner mig i sängen, hålla fast mina händer, retas och trycka på hårt som fan.

Det är som grönt ljus för oss killar. Då vågar man ta ut svängarna mycket mer.
Citera
2012-04-04, 08:40
Medlem
hinkns avatar
känns som att de bästa råden getts här redan.
Passa på att visa hur du vill ha det när ni är på lyset, ifall det känns jobbigt annars.
Ge beröm och visa uppskattning när han är lite 'hårdare'
Var själv hård och dominant mot honom under förspelet osv.
kommer garanterat egga honom att visa vem som bestämmer.

Jag brukar skicka något dirty sms när min kille är på t.ex jobbet. Brukar också fungera riktigt bra :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in