Hej där!
Lätt problem att lösa, beroende på hurdan till kille kan ta saker och ting.
Mitt sista förhållande var låångt, så därför talade jag om att jag ville testa nya saker, rollspel, undergiven, dominant, sexleksaker osv.
Först trodde jag min flickvän skulle se mig som ett sexfreak",. men i slutänden visade det sig att hon var nästa lika " on " som jag var på diverse saker.
Men nu till ditt problem.
Eftersom jag själv är kille kan jag tala om för dig att alla killar är ju inte dominanta och aggresiva i sängen, jag var inte det till en början, för att jag var osäker och precis som din kille, behandlade min tjej som en lite docka, tills jag insåg vilken kvinna hon egentligen var.
Jag tycker att du ska sätta dig ned med din kille, tala om för honom att du gillar hårdare tag, försök då ni har sex att utnyttja situationen, helst då ni är fulla, få han att göra mer, så kommer tillslut lampan gå upp för han att du älskar sånt, då kommer det accelerera med tiden, men viktigaste av allt är ju att ge o ta, ena sexstunden kan det vara på hans vilkor, andra sekunden binder han dig håller för din mun o sätter på dig? antar att de är något i din stilen!
Prata är nyckeln till framgång i sexlivet, var så för mig iaf