2012-04-01, 09:52
Medlem
gulaLejonets avatar
Efter många spekulationer och rykten har han skrivit på!! Måste ha kostat minst lika mycket som Ronaldo (dvs ca en miljard)

Känns riktigt häftigt det här och nu kan vi får äntligen Messi chans att visa upp sig utanför Spanska ligan. Jag håller Ronaldo högre men om Messi är lika överlägen och vinner Champions League med City 2013 kommer jag applådera och byta åsikt...

2000-TALETS STÖRSTA VÄRVNING UTAN TVEKAN!!!
2012-04-01, 09:57
Medlem
Första april idag va
2012-04-01, 09:57
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
Efter många spekulationer och rykten har han skrivit på!! Måste ha kostat minst lika mycket som Ronaldo (dvs ca en miljard)

Känns riktigt häftigt det här och nu kan vi får äntligen Messi chans att visa upp sig utanför Spanska ligan. Jag håller Ronaldo högre men om Messi är lika överlägen och vinner Champions League med City 2013 kommer jag applådera och byta åsikt...

Det är stort! Den första april 2012 kommer att skrivas in i historieböckerna såsom den dagen då Messi tog steget till Premier League
2012-04-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet

Gick på det tills du sa att du höll Ronaldo högre, då jävlar sprack det
2012-04-01, 11:12
Bannlyst
[quote=gulaLejonet]Efter många spekulationer och rykten har han skrivit på!! Måste ha kostat minst lika mycket som Ronaldo (dvs ca en miljard)

2000-TALETS STÖRSTA VÄRVNING UTAN TVEKAN!!![/QUO

Haha visste från början att det var fejk men tryckte ändå
2012-04-01, 11:30
Moderator
vfs avatar
Sillytråd finns/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in