2012-04-01, 06:07
Medlem
Interbootslipsticks avatar
Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden det är nog rätt mycket olika, så tar det i en lista;
1. Kan man vara direkt allergisk mot gbl? Eller ja, jag har tagit det många gånger, både i stora och små doser men svimmar alltid, även när jag blandar det med typ tjack.
2. jag drog nyss i mig en kork i vilket fall, tristess antar jag.. detta efter att jag runt midnatt drack kanske 6 ÖÖL och sedan en större jävla mängd 4-ho-met, är detta lugnt och vad fan har jag att förvänta mig, ska jag satsa på att vara vaken ett tag till eller ska jag bara slockna?
ursäktar för uppenbar efterblivenhet vet inte exakt vad jag sysslar med..
Citera
2012-04-01, 06:09
Medlem
Slingshots avatar
Man doserar inte GBL i kork man mäter dosen i ml med hjälp av en pipett, 2- 3 ml är en vanlig dos, tar du mer svimmar du inte du däckar.

Och varför ta en jävla massa 4-ho-met? En lagom mängd funkar bra ihop med GBL.
Citera
2012-04-01, 06:17
Medlem
Interbootslipsticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Man doserar inte GBL i kork man mäter dosen i ml med hjälp av en pipett, 2- 3 ml är en vanlig dos, tar du mer svimmar du inte du däckar.

Och varför ta en jävla massa 4-ho-met? En lagom mängd funkar bra ihop med GBL.

ja varför är en jävligt befogad fråga faktiskt.. jag blev erbjuden, innehar inte något som helst konsekvenstänk, en jävla massa adhd och borderline samt rastlöshet.. typ
Citera
2012-04-01, 06:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interbootslipstick
ja varför är en jävligt befogad fråga faktiskt.. jag blev erbjuden, innehar inte något som helst konsekvenstänk, en jävla massa adhd och borderline samt rastlöshet.. typ

Hm ok, sluta dosera GBL med kork och skaffa en riktig pipett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in