Citat:
Ursprungligen postat av hemligemiljonaren
Jag beklagar men jag vet inte vad du syftar på, när måste man, "uppfylla en spec siffra för att ''få'' göra saker & ting", och vad har detta med att världen är en illusionen eller inte att göra?
Om det är något i ditt första inlägg som förklara detta bättre så får du gärna citera dej själv, för jag ser bara att du hoppar mellan 2 helt skilda saker.
Du ber mej att lämna tråden om jag inte förstår dej? Du kanske inte ska starta trådar i ett öppet forum om du inte ens vill förklara dej eller diskutera.
Haha driver du? Alla åldersgränser som staten har suttit, de går efter siffror.
Hur tror du att en 15åring utvecklad som en av dagens 20åringar känner sig när inte den får göra ett skvatt eftersom den inte fyllt 18 ännu? Det är ett system som staten byggt upp, men försök inte ens argumentera emot det här fåordiga och hastiga jag skriver nu för jag orkar inte ge mig in i en vidare disskussion, för då skulle jag skriva mer utvecklad.
Vad fan menar du med ''om du inte ens vill förklara dig eller diskutera''?
Jag förklarade mycket väl i den ursprunliga texten, och eftersom att inte du fattade så var jag tvungen att ge en personlig djupare förklaring åt dig, jag ''diskuterade'' vidare, men jag orkar inte skriva 200sidor utförligt i hopp om att du ska förstå.