2005-02-13, 18:02
Citat:
Ursprungligen postat av mr_evil
Jaja, det verkar som om ni har koll på detta, dock är jag inte övertygad. Vad jag vet så finns det mer än två vittnen till dödslägersaktiviter. Har själv hört ett föredrag av en gammal tant som var med i Auschwitz, det var inga roliga saker hon berättade... Har svårt att tro att hon och tusen andra skulle stå och ljuga människor rakt upp i ansiktet.
Du bör givetvis liksom alla andra bilda dig en egen uppfattning, i denna liksom i andra frågor. Men det är ett märkligt fenomen, när man i länder som Tyskland, Frankrike och Schweiz givit efter för sionistiska påtryckningsgrupper och infört speciallagar som med hot om tio år i fängelse, yrkesförbud, konfiskerad egendom och socialt gatlopp förbjuder en historievetenskaplig forskning om judeförföljelserna och varje offentligt tvivel på alla de absurda dogmer som råder inom Holocaustkulten. I Sverige råder förstås en total medial självcensur och officiell tystnad om detta brännbara ämne betraktat från en normalt skeptisk ståndpunkt: än så länge har vi dock inte samma repressiva lagstiftning. Jag blir alltid mycket misstänksam när Den Fete och hela den korrupta offentligheten med moraliserande domsord vill förbjuda mig att undersöka en fråga...Många tror förstås på Holocausten "i god tro", för att det är enklast så, för att de inte granskat vad hela denna propaganda bygger på, några få suspekta "ögonvittnen". Men i en offentlig, fri, tålmodigt genomförd diskussion förlorar alltid Förintelseprofeterna, därför avhåller de sig från det. De vägrar helt enkelt att debattera, och gör allt de kan för att trakassera "revisionisterna" och få deras kongresser förbjudna, deras böcker beslagtagna och brända, deras röster tystade, deras liv förstörda. En ny inkvisition har drabbat den västliga världen, och den är djupt föraktlig och en stor skam för de regimer som underkastar sig dess krav på censur.
På http://www.yourforum.org/revforum/viewforum.php?f=2 vore det ju exempelvis ett fint läge för de "Utrotningstroende" att försvara sin sak, men inte...de försök som görs slutar med nederlag, de har inga bevis, kända fakta talar mot dem, argumenten räcker inte till. Det som inte är tillåtet på The Revisionist Forum är att kalla revisionister "nazister och antisemiter" eller andra skällsord (inga skällsord alls tolereras, i.o.m. att vad de önskar är en ideologiskt neutral saklig debatt): men utan "nazist!"-skriken klarar sig Holocaustpredikarna uppenbarligen inte. Så används ju också indoktrineringen om "gaskammarna" för att stämpla alla former av europeisk "nationalism" som "nazism", det är det politiska bruk som görs av denna lögnaktiga propagandakampanj om att "enbart judarna drabbades under kriget!", som bara tycks intensifieras för varje år.
En essä om det tvivelaktiga värdet av "ögonvittnesberättelser" och "bekännelser" under de mycket speciella omständigheter som rådde efter kriget, när Sovjetpropaganda och tyskhat härjade fritt:
http://vho.org/GB/Books/dth/fndvalue.html