2012-03-29, 17:56
Medlem
Hej!

Det är så att jag inte riktigt förstår mig på MSI Afterburner. Jag vill kunna få mina egna fläktinställningar att verka. Som ni ser nu så ligger Fan Speed på 70% trotts att den enligt grafen till vänster borde ligga på ca 40% då grafikkortet endast är 29 grader varmt.

http://tinypic.com/r/1zebkac/5

Jag antar att jag bara missat någon liten inställning för att få allt att fungera som jag vill. Hoppas ni kan hjälpa mig lista ut vad det kan vara!
Citera
2012-03-29, 18:37
Medlem
Geasss avatar
Inte helt mitt ämne, men jag tror det är så enkelt som att du måste klicka i "auto" i huvudfönstret längst ned, och sedan "apply" såklart.
Citera
2012-12-09, 21:53
Medlem
Lensflares avatar
Jag lånar den här tråden eftersom jag har ett liknande problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Geass
Inte helt mitt ämne, men jag tror det är så enkelt som att du måste klicka i "auto" i huvudfönstret längst ned, och sedan "apply" såklart.

Men hur sjutton gubbar får man programmet att starta i autoläget? Som det är nu så går fläktarna igång på 50% när jag startar datorn, ska det vara så illa att man måste gå in och ändra varje gång man startar (om) datorn?

Man kan ju även undra var 50% kommer ifrån, är det standard i programmet tro, för det är ingenting som jag har fått bestämma över!?

Tacksam för hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in