2012-03-29, 17:48
Medlem
sturestolpskotts avatar
Det var en nörd som sa till mig att googles GMAIL ska avvecklas? Det var helt enkelt inte ekonomiskt försvarbart att ha kvar den... jag förstod ingeting, men han babblade något om serverutrymme osv. Det kan väl knappast stämma, dom tjänar väl massa pengar genom att sniffa upp ord och ge reklam? Men OM det stämmer skulle jag vilja veta mer.
Citera
2012-03-29, 17:50
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sturestolpskott
Det var en nörd som sa till mig att googles GMAIL ska avvecklas? Det var helt enkelt inte ekonomiskt försvarbart att ha kvar den... jag förstod ingeting, men han babblade något om serverutrymme osv. Det kan väl knappast stämma, dom tjänar väl massa pengar genom att sniffa upp ord och ge reklam? Men OM det stämmer skulle jag vilja veta mer.

Han trollade dig.
Citera
2012-03-29, 17:52
Medlem
lanzers avatar
Naturligtvis är det felaktiga uppgifter.
Citera
2012-03-29, 17:57
Medlem
Wahnsinns avatar
Sånt där brukade man få på msn förr i tiden, typ: "Lunarstorm kommer att läggas ner den 20 maj om du inte skickar detta vidare till 20 vänner". Allt var naturligtvis sant.
Citera
2012-03-29, 18:29
Moderator
Protons avatar
Citat:
Du tror inte google skulle tala om det för de som använder tjänsten lite mer officiellt än att förlita sej på att det meddelas som nåt slags kedjebrev?
Citera
2012-03-29, 19:04
Medlem
Citat:

Jag kan sälja en bro till dig...
Citera
2012-03-30, 01:20
Medlem
sturestolpskotts avatar
Nja alltså det här var inte något som kom över msn, utan en kollega sa det på jobbet och han trodde själv på det... så han trollade inte mig, men satt antagligen inne med fel uppgifter.
Citera
2012-03-30, 02:10
Medlem
crillecrilles avatar
Verkligen det dummaste jag har hört.
Citera
2012-03-30, 17:26
Medlem
GlennGBGs avatar
Du ska inte tro på allt du hör. Och det gjorde du ju inte heller, eftersom du frågade här.
Om din kollega tror på det, så är han verkligen naiv och gravt felinformerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in