2012-03-29, 13:16
Medlem
Ovrdeligs avatar
tjo!
Har sedan igr eftermiddag druckit cirkus 2-2,5dl cocillana och kruxet med mig och opiater r att jag mr s frbannat bra p dessa att jag inte vill g och lgga mig , s har med andra ord inte sovit en blund sedan igr. Idag har jag dessvrre en del groml och mste VERKLIGEN hlla mig vaken. Vet att opiater och centralstimulanter inte gr gott fr hjrtat, men hur mycket ritalin/concerta kan jag stoppa i mig utan att det rr sig om ngon livsfara?
Har ven tillgng till efedrin och koffein. Koffein i sig sjlvt brukar vara lsningen men sitter fortfarande och noddar efter ett x antal stora koppar kaffe. snabba svar uppskattas!

Har fr vrigt kvar ett par dl cocillana och ngra etizolam om det nu skulle vara av relevans.
Senast redigerad av Ovrdelig 2012-03-29 kl. 13:18.
Citera
2012-03-29, 13:38
Medlem
har ingen sten koll p hur nyttigt/farligt det faktiskt r, men har sjlv ett par gnger blandat 100-150 mg ritalin, ev mer minns inte, tillsammans med subutex kanske 2-3 mg utan problem, kanske sliter lite extra men s lnge det inte blir en vana skulle jag tro det r helt lugnt. Jag gjorde det dessutom samtidigt, tog subben lite innan eftersom den slr s segt osv.

Rtt nice rus fr vrigt

sub och moffe e iofs olika droger men eftersom du tog moffe igr och vill ta ritalin idag tror jag inte du behver oroa dig alls, r ju dessutom bara en en-gngs grej om jag fattat rtt.
Citera
2012-03-29, 13:44
Medlem
Ovrdeligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slatslats
har ingen sten koll p hur nyttigt/farligt det faktiskt r, men har sjlv ett par gnger blandat 100-150 mg ritalin, ev mer minns inte, tillsammans med subutex kanske 2-3 mg utan problem, kanske sliter lite extra men s lnge det inte blir en vana skulle jag tro det r helt lugnt. Jag gjorde det dessutom samtidigt, tog subben lite innan eftersom den slr s segt osv.

Rtt nice rus fr vrigt

sub och moffe e iofs olika droger men eftersom du tog moffe igr och vill ta ritalin idag tror jag inte du behver oroa dig alls, r ju dessutom bara en en-gngs grej om jag fattat rtt.

Allts jag brjade sakta men skert hlla i mig cocillanan igr och tog senast 30ml fr kanske tv timmar sedan, men sub ska vll vara mer "ok" att blanda n diverse andra opiater har jag hrt/lst ngonstans? aja jag lter en liten mngd ritalin smlta under tungan och ser om man piggnar till tillrckligt, skall nmligen ven kra bil
Citera
2012-03-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovärdelig
Allts jag brjade sakta men skert hlla i mig cocillanan igr och tog senast 30ml fr kanske tv timmar sedan, men sub ska vll vara mer "ok" att blanda n diverse andra opiater har jag hrt/lst ngonstans? aja jag lter en liten mngd ritalin smlta under tungan och ser om man piggnar till tillrckligt, skall nmligen ven kra bil

Jo att sub funkar bttre me annat har jag ox hrt, ganska skert att jag drack en del alkohol i samband med subben och ritalinet, det hade jag nog inte gjort om de va morfin ja blandade ritten med. Men lga doser TROR jag r helt lugnt, om du inte har en svagt hjrta eller s d kanske det r vrre. Om du vill vara sker kan du ju vnta p svar frn ngon som vet bttre osv.

andra sidan e ju kombom kokain-heroin, s.k. "speedball" eller vad det kallas, en rtt knd kombo har jag fr mig, kanske inte s sunt fr att det r knnt men funkar det borde morfin som man tog fr ett tag sedan och lgdos ritalin inte vara ngon strre fra (inte vetenska men rent logiskt tnkande; )
Citera
2012-03-29, 14:00
Medlem
Ovrdeligs avatar
Citat:
Jo att sub funkar bttre me annat har jag ox hrt, ganska skert att jag drack en del alkohol i samband med subben och ritalinet, det hade jag nog inte gjort om de va morfin ja blandade ritten med. Men lga doser TROR jag r helt lugnt, om du inte har en svagt hjrta eller s d kanske det r vrre. Om du vill vara sker kan du ju vnta p svar frn ngon som vet bttre osv.

andra sidan e ju kombom kokain-heroin, s.k. "speedball" eller vad det kallas, en rtt knd kombo har jag fr mig, kanske inte s sunt fr att det r knnt men funkar det borde morfin som man tog fr ett tag sedan och lgdos ritalin inte vara ngon strre fra (inte vetenska men rent logiskt tnkande; )

Brjar piggna till lite nu, la 20 mg under tungan och knner sakta men skert att noddningarna blir kortare tack fr hjlpen, peace!
Citera
2012-03-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovärdelig
Brjar piggna till lite nu, la 20 mg under tungan och knner sakta men skert att noddningarna blir kortare tack fr hjlpen, peace!

Hrligt, lycka till med vad den n va du skulle gra, Pz!
Citera
2012-03-30, 08:25
Medlem
Ovrdeligs avatar
Citat:
Hrligt, lycka till med vad den n va du skulle gra, Pz!

Allt gick bra, praktiskt samt "kroppsligt" tog ytterligare 20mg ritalin senare och fick alla dagliga bestyr gjorda fr att sedan ka hem och dela p det sista utav cocillanan med flickan min samt ett par tradolan p det fortfarande inte gtt och lagt mig, mysigt vrre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in