2012-03-28, 21:45
Medlem
tjena!, när jag startar min bärbara dator så släcks den efter 1-3 sec . När man väntar i 10 min så fungerar den typ i 20 min sen laggar den fast.undrar vad felet kan vara, börja att hända för typ 2 dagar sen när min sambo satt och kolla på klipp. har köpt ny kylplatta så kan inte vara de. så undrar om ni vet vad felet är
Citera
2012-03-28, 21:56
Medlem
Låter som överhettning eller Strömförsörjningsfel.

Batteriet som inte vill vara med längre? prova plocka ur batteriet och kör med endast laddaren i och se vad som händer.

Jag har varit med om att laddaren fick fnatt och gav fel ström så att vissa saker slutade fungera med laddren i. Bland annat Touchpaden, Funkade klockrent annars utan laddare.
Citera
2012-03-28, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeKokaren93
Låter som överhettning eller Strömförsörjningsfel.

Batteriet som inte vill vara med längre? prova plocka ur batteriet och kör med endast laddaren i och se vad som händer.

Jag har varit med om att laddaren fick fnatt och gav fel ström så att vissa saker slutade fungera med laddren i. Bland annat Touchpaden, Funkade klockrent annars utan laddare.

har testat utan batteriet men det funkar ändå inte. den släcks efter 2 sec, har liksom inte hänt så förens 2 dagar sen.
Citera
2012-03-31, 18:40
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Hårdvara

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem