Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Jag kör på vitargo för att folk har rekommenderat det även ifall det är 70kr dyrare eller hur mycket det än är. Så spelar det ingen roll, då det inte skadar mig ekonomiskt. Jag kör just nu med det proteinet jag länkade. Fick hem det igår 4.7kg. Har kört på det innan. Eftersom det va första gången jag har druckit vitargo idag så såg jag ingen ide att blanda det med choklad då det skulle förstöra det goda i min protein drink.
Jag gjorde en beställning på 2100:- och det gör jag nästan varje månad, Och det skadar inte mig ekonomisk så varför ska jag sitta och leta dom billigaste produkterna. Jag tar det godaste+ det jag blir rekommenderad från pt-s/kompisar. Och varför jag köper på gymgrossisten är för att jag trivs att handla där dom håller vad dom lovar, och har inte tänkt att byta till något annat. Gymgrossisten har det som man behöver dvs ett hyfsat stort utbud och varför sänka mig till något som mmsports som fan har typ 10 olika proteinpulver att välja mellan, och inte ens 1 burk med kre-alkalyn för fan.
Förstår du vad vitargo ska göra? Vet du vilka tillskott det finns med liknande effekt?
Du, PTs och kompisar ja, dumt att läsa på lite...
Kre-alkalyn? Jojo, kör på monhydrat istället.
Aja, ditt fokus verkar inte vara på att förstå vad du stoppar i dig så det är nog lika bra att sluta här.
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
nix. onödigt, pyttsan!. underbart att kunna variera både mat och tillskott. fantastiskt härligt att kunna ha olika smaker! och ett isolat med alla dess fördelar över vassle, kan inte bli bättre! yes!
just nu kör jag choklad, päronsplitt och banan! men jag har också laddat med blåbär och chokladmint... mumma!
När du tränat ett tag så kommer du nog också tycka att användningen av tillskott i massor inte är något positivt.
På pappret kanske vassle vs isolat verkar ha enorma skillnader, i verkligheten? Njee. Sluta lägg tron på tillskott, finns mig veterligen inget som visar att tillskott ger bättre resultat än mat vid samma kcalbalans och proteinintag ur ett långsiktigt perspektiv.