2012-03-28, 22:06
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regardless
Blanda med funlight som SiSenior säger, funkar till allt!

Vad för funlight?
Citera
2012-03-28, 22:11
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Bygga
Varför investerade du inte i maltodextrin vilket är billigare?

Tar du bara vitargo utan något proteinpulver?
Varför?

Varför whey 100 förresten?
Citera
2012-03-28, 22:15
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Varför investerade du inte i maltodextrin vilket är billigare?

Tar du bara vitargo utan något proteinpulver?
Varför?

Varför whey 100 förresten?

Jag har 2 shake, Protein på morgonen protein efter träningen protein på kvällen. Nej inte whey-100 stanutrition. Jag kör med whey 100% platinum Choklad dyrare än whey 100. Jag tar vitargo för sig och protein för sig.

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...IR_ibutik.fcgi

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-platinum-whey
Senast redigerad av darebuilder 2012-03-28 kl. 22:17.
Citera
2012-03-28, 22:17
Bannlyst
whey 100 är väl isolat, isolat är ju överlägset vassle så den egentliga frågan blir ju i så fall varför något annat än whey 100 (läs: isolat)
med risk för att bli OT
Citera
2012-03-28, 22:20
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Jag har 2 shake, Protein på morgonen protein efter träningen protein på kvällen. Nej inte whey-100 stanutrition. Jag kör med whey 100% platinum Choklad dyrare än whey 100. Jag tar vitargo för sig och protein för sig.

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...IR_ibutik.fcgi

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-platinum-whey
Varför kör du inte på malto? Varför kör du på dom separat?

Varför kör du på två olika proteinshakes? Varför köpa ett så dyrt proteinpulver?

Varför köpa ifrån gymgrossisten och inte gymvaruhuset eller mmsports?

Du köper dyra grejor som du inte förstår varför och när du ska ta...
Citera
2012-03-28, 22:22
Bannlyst
jag kör tre olika proteinshakes. pratar vi smak så kör jag 5-6 olika. variation is the shit.
Citera
2012-03-28, 22:23
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
jag kör tre olika proteinshakes. pratar vi smak så kör jag 5-6 olika. variation is the shit.
Helt onödigt med tre olika shakes.

Vassle som proteinpulver och EAA för aminosyror.

Sen sure, gör man pannkakor, fluff eller annat kan kasein vara kul, annars är det bara onödigt.
Citera
2012-03-28, 22:27
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Varför kör du inte på malto? Varför kör du på dom separat?

Varför kör du på två olika proteinshakes? Varför köpa ett så dyrt proteinpulver?

Varför köpa ifrån gymgrossisten och inte gymvaruhuset eller mmsports?

Du köper dyra grejor som du inte förstår varför och när du ska ta...

Jag kör på vitargo för att folk har rekommenderat det även ifall det är 70kr dyrare eller hur mycket det än är. Så spelar det ingen roll, då det inte skadar mig ekonomiskt. Jag kör just nu med det proteinet jag länkade. Fick hem det igår 4.7kg. Har kört på det innan. Eftersom det va första gången jag har druckit vitargo idag så såg jag ingen ide att blanda det med choklad då det skulle förstöra det goda i min protein drink.

Jag gjorde en beställning på 2100:- och det gör jag nästan varje månad, Och det skadar inte mig ekonomisk så varför ska jag sitta och leta dom billigaste produkterna. Jag tar det godaste+ det jag blir rekommenderad från pt-s/kompisar. Och varför jag köper på gymgrossisten är för att jag trivs att handla där dom håller vad dom lovar, och har inte tänkt att byta till något annat. Gymgrossisten har det som man behöver dvs ett hyfsat stort utbud och varför sänka mig till något som mmsports som fan har typ 10 olika proteinpulver att välja mellan, och inte ens 1 burk med kre-alkalyn för fan.
Citera
2012-03-28, 22:27
Bannlyst
Citat:
Helt onödigt med tre olika shakes.

Vassle som proteinpulver och EAA för aminosyror.

Sen sure, gör man pannkakor, fluff eller annat kan kasein vara kul, annars är det bara onödigt.

nix. onödigt, pyttsan!. underbart att kunna variera både mat och tillskott. fantastiskt härligt att kunna ha olika smaker! och ett isolat med alla dess fördelar över vassle, kan inte bli bättre! yes!

just nu kör jag choklad, päronsplitt och banan! men jag har också laddat med blåbär och chokladmint... mumma!
Citera
2012-03-28, 22:31
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
nix. onödigt, pyttsan!. underbart att kunna variera både mat och tillskott. fantastiskt härligt att kunna ha olika smaker! och ett isolat med alla dess fördelar över vassle, kan inte bli bättre! yes!

just nu kör jag choklad, päronsplitt och banan! men jag har också laddat med blåbär och chokladmint... mumma!

Låter gött! jag har kört lite olika faktiskt, men whey-80 banan, whey-80 vanilj-päron, whey-100 neutral. 100% pure platinum whey choklad. det är väll dom jag har hållit mig till!
Citera
2012-03-28, 22:34
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Jag kör på vitargo för att folk har rekommenderat det även ifall det är 70kr dyrare eller hur mycket det än är. Så spelar det ingen roll, då det inte skadar mig ekonomiskt. Jag kör just nu med det proteinet jag länkade. Fick hem det igår 4.7kg. Har kört på det innan. Eftersom det va första gången jag har druckit vitargo idag så såg jag ingen ide att blanda det med choklad då det skulle förstöra det goda i min protein drink.

Jag gjorde en beställning på 2100:- och det gör jag nästan varje månad, Och det skadar inte mig ekonomisk så varför ska jag sitta och leta dom billigaste produkterna. Jag tar det godaste+ det jag blir rekommenderad från pt-s/kompisar. Och varför jag köper på gymgrossisten är för att jag trivs att handla där dom håller vad dom lovar, och har inte tänkt att byta till något annat. Gymgrossisten har det som man behöver dvs ett hyfsat stort utbud och varför sänka mig till något som mmsports som fan har typ 10 olika proteinpulver att välja mellan, och inte ens 1 burk med kre-alkalyn för fan.
Förstår du vad vitargo ska göra? Vet du vilka tillskott det finns med liknande effekt?
Du, PTs och kompisar ja, dumt att läsa på lite...
Kre-alkalyn? Jojo, kör på monhydrat istället.

Aja, ditt fokus verkar inte vara på att förstå vad du stoppar i dig så det är nog lika bra att sluta här.

Citat:

När du tränat ett tag så kommer du nog också tycka att användningen av tillskott i massor inte är något positivt.

På pappret kanske vassle vs isolat verkar ha enorma skillnader, i verkligheten? Njee. Sluta lägg tron på tillskott, finns mig veterligen inget som visar att tillskott ger bättre resultat än mat vid samma kcalbalans och proteinintag ur ett långsiktigt perspektiv.
Citera
2012-03-28, 22:38
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Förstår du vad vitargo ska göra? Vet du vilka tillskott det finns med liknande effekt?
Du, PTs och kompisar ja, dumt att läsa på lite...
Kre-alkalyn? Jojo, kör på monhydrat istället.

Aja, ditt fokus verkar inte vara på att förstå vad du stoppar i dig så det är nog lika bra att sluta här.

Men nu är det så att jag kör på kre-alkalyn med kreatin monohydrat i. Så sluta tro att du är någon tankeläsare, hur kommer det sig att jag inte vet ett piss? bara för du säger det eller?. ta av nattmössan för fan. Jag tar KRE-ALKALYN med 7.5gram kreatin monohydrat I varje kapsel. Proteinet är muskelbyggande+protein. vitargo tar jag för att bygga enklare och för att jag inte äter tillräckligt per dag. Och för att jag inte vill lägga på mig på magen, därav jag är ganska ripped. Vitargo är en stor kolhydrat dvs det som musklerna inte tar upp pissar du ut istället för att det lägger sig på magen. Vad ska jag läsa på snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in