• 1
  • 2
2012-03-28, 19:53
Medlem
Hur föredrar ni erat sex "oftast" ?

Jag upplever det som att dom flesta tjejer föredrar lugnt men endå hårt sex i små intervaller
Medans männen pumpar som om there aint no tomorrow varför är det så...(i dom flesta fallen).

-Kan dock variera på ett one-night och någon man älskar..

Skriv gärna ORSAKEN till det som ni föredrar !
Citera
2012-03-28, 19:59
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Killar kollar mer på porr, därför kör dom hårdare Jag föredrar passionerat sex, fast ibland kan det vara gött att trycka på som att det var sista gången.

Är det bara ett knull så föredrar jag hårt sex. Men är man tillsammans med någon man älskar så är det skönare med passionerat
Senast redigerad av fr3aksh0w 2012-03-28 kl. 20:24.
Citera
2012-03-28, 20:04
Medlem
Plasticsmiless avatar
Jag föredrar hårt sex.Är väl någon gång jag vill ha lugnt och mysigt sex. men då ska det vara med någon jag älskar,
Citera
2012-03-28, 20:04
Medlem
UngeHerrMasks avatar
Variationen är det bästa!
Dock så är det härligt att enbart pumpa som om man pumpade olja!
Citera
2012-03-28, 20:07
Medlem
Evilyns avatar
Sedan när kan inte hårt sex vara passionerat?
Citera
2012-03-28, 20:16
Medlem
dutten66s avatar
Föredrar lite hårdare sex o gärna länge också.
Lugnt sex går bra om man älskar den människan o bor ihop typ
Citera
2012-03-28, 20:22
Medlem
Min almänna inställning år ändå att hårt, vilt och lite smått "okontrollerat" sex är bäst och att lugnt gulligullsex oftast kan bli ganska tråkigt. MEN har nu även upplevt motsatsen med underbart fint, vackert och sjukt intimt sex som va väldigt lugnt och en helt annan upplevelse men detta funkar såklart bara om det är någon som jag verkligen har känslor för. Alla andra funkar det inte för!
Citera
2012-03-28, 20:24
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn

this!

OnT;
Både och, samtidigt.
Citera
2012-03-28, 20:27
Medlem
Hårt sex är bäst om det är passionerat, med några lugnare partier för att sedan passionerat dra på utav helvete.. Hårt sex utan passion känns mekaniskt
Citera
2012-03-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn

Ja?

Jag förstår inte frågeställningen riktigt.

Och ja, klart som fan att det är skillnad på hur man knullar ett engångsligg och någon man har en relation med.
Citera
2012-03-28, 20:30
Medlem
Hårt sex är bäst om det är passionerat, med några lugnare partier för att sedan passionerat dra på utav helvete.. Hårt sex utan passion känns mekaniskt.
Har märkt att jag gillar både hårt och lugnare men mer för hårt.. Verkar vara samma för kvinns. Att omväxling förnöjer.
Citera
2012-03-28, 21:05
Medlem
Hallonjudens avatar
Hårt sex kan vara minst lika passionerat, in my opinion. Men om jag var tvungen att välja, så måste jag ändå säga att det beror helt på personen. Minst lika oslagbart att knulla ett one night stand svinhårt och dra i håret och allt som hör till, som det är att ha passionerat sex med någon man älskar eller är kär i.

Beror som sagt helt och hållet på vem jag ligger med. Med flickvänner på fyllan tycker jag att man får till den perfekta kombinationen när båda bara vill ha hårt sex, haha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in