2012-03-29, 00:32
Medlem
SHIT. Ni skäms fan inte Att vissa säger att svenskar nästan aldrig attakerar invandrare i flock. JODÅ det händer. Jag har släckt i områden där nazist gäng hänger. Jag började prata med en grabb där, han kommer ifrån Chile. Han kunde inte gå hem säkert efterskolan. Hans mor gick inte äns säkert.

Visst finns det invandrare som är skit med det finns svenskar som inte är bättre själva.
Att sitta och skriva hat texter emot invandrare på flashback är ju rätt väg att lösa problemen.
Att använda ord som "Svartingarna" Det måste ju vara lösningen Yeah right....

Hatar folk som sitter som en jävla bitch bakom en dator skärm annonymt och leker värsta tuffingen.
Gå fram till ett invandrar gäng och säg era jävla åsikter. Jävla mes....
Citera
2012-03-29, 01:21
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.rakade.killen
SHIT. Ni skäms fan inte Att vissa säger att svenskar nästan aldrig attakerar invandrare i flock. JODÅ det händer. Jag har släckt i områden där nazist gäng hänger. Jag började prata med en grabb där, han kommer ifrån Chile. Han kunde inte gå hem säkert efterskolan. Hans mor gick inte äns säkert.

Visst finns det invandrare som är skit med det finns svenskar som inte är bättre själva.
Att sitta och skriva hat texter emot invandrare på flashback är ju rätt väg att lösa problemen.
Att använda ord som "Svartingarna" Det måste ju vara lösningen Yeah right....

Hatar folk som sitter som en jävla bitch bakom en dator skärm annonymt och leker värsta tuffingen.
Gå fram till ett invandrar gäng och säg era jävla åsikter. Jävla mes....
Vilken tur då att ni har beskydd av andra etniska svenskar samt massmedier och politiker.
Citera
2012-03-29, 01:40
Medlem
Aop1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas800
Alla har väl läst om den gamle svenska gubben som brutalt misshandlades av ett gäng invandrare och nu svävar mellan liv och död...Hans dåd fick mig att tänka efter riktigt mycket och känna mig sorgsen. Hur många svenskar, äldre som unga har inte drabbats av invandrares våld helt oprovocerat? Hur länge har det pågått? Tänk alla svenska offer för dessa onda människor som kommit till Sverige från andra länder.

Vad beror allt detta hat och våld invandrarna bär på? Varför fortsätter de med våldet när de får chansen att bo i ett fredligt land som Sverige? Vad är det som får dem att tortera hundar och katter, kalla kvinnor för horor utan anledning, misshandla och råna äldre människor? Vad har vi svenskar gjort för att förtjäna allt detta egentligen?!

Det som gör mest ont är att ingen verkar bry sig om alla dessa offer som är svenskar som fallit offer för invandrare, man tar alltid upp att svenskar är rasister och ett problem men invandrare är ju dem som behandlar svenskar som skit och inte tvärtom. Hur många svenskar misshandlar och rånare äldre invandrare? Hur många svenskar torterar djur? Hur många svenskar kallar kvinnor för horor och fittor utan anledning?

Hur länge ska folk förneka att detta sker och att det är invandrare som gång på gång gör det? Invandrare har noll respekt för svenskar och anser att de har rätt att göra vad de vill mot svenskar, det är denna brist på empati som sedan leder till att äldre svenska gubbar kan bli misshandlade till döds av invandrar-gäng utan att någon bryr sig.

Vad anser invandrarna om detta egentligen? Anser de att vi svenskar förtjänar allt detta våld och hat mot oss fast vi tog in dem till Sverige? Varför bor de här om de ogillar oss svenskar så mycket?

Gör så ont i mig varje gång jag läser om alla dessa oskyldiga människor som behandlas som skit och ingen bryr sig.

Det har ni rasister er själv att skylla. Bildar hat i samhället.
Citera
2012-03-29, 02:02
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aop1
Det har ni rasister er själv att skylla. Bildar hat i samhället.
Är det inte tvärtom, hatet mot svenskar föder hat?
Citera
2012-03-29, 04:41
Medlem
Jag måste erkänna att det var längesen jag kände en sån här ilska emot hela samhällssystemet. Jag finner inte några ord förutom dessa. REINFELDT du har nu fått ännu mera blod på dina händer!
Citera
2012-03-29, 10:08
Medlem
megapixels avatar
Ja, om ni äckliga människor som är rasister skulle sluta hata på de stackarna som kommer hit så kommer det nog bli bra. Jag har inga problem med invandrare och gillar alla invandrare som vill komma hit. Är ihop med en syrian, de enda problemet med invandringen idag är att de utsätts för grym rasism i samhället.

Om vi tar de "hatade" somalierna, jag kan ju kontra med att säga att de är kanske de mest allmänbildade människor jag sett. De sitter på biblioteket och läser böcker och gör allt för att bli en den av det svenska samhället. Sedan att rasister som är arbetsgivare bara anställer vita svenskar är ju förfärligt.

Jag tycker ni som hatar så himla mycket borde ta en översyn över era åsikter, hur mycket överdrivs det inte på forumet egentligen? Jag ser brottslingar som brottslingar, men jag skulle aldrig ha en förutfattad mening om att det är en invandrare.

Jag har bott i Sverige i hela mitt liv, i de kvarteren jag rör mig har jag ALDRIG haft problem med invandrare, tvärtom. De invandrare jag har haft att göra med har varit klockrena. Sedan era argument om att de har BMW och Merca osv, ja, i mitt kvarter har alla svenskar också två tyska bilar parkerade. Det är inget fel när vi vita har det, men vilket liv det blir om en invandrare har det.

Skäms åt er.
Citera
2012-03-29, 10:20
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapixel
Ja, om ni äckliga människor som är rasister skulle sluta hata på de stackarna som kommer hit så kommer det nog bli bra. Jag har inga problem med invandrare och gillar alla invandrare som vill komma hit. Är ihop med en syrian, de enda problemet med invandringen idag är att de utsätts för grym rasism i samhället.

Du klagar alltså på svenskars rasism och tycker att de förtjänar att straffas kollektivt och har sig själva att skylla?

Citat:
Jag tycker ni som hatar så himla mycket borde ta en översyn över era åsikter, hur mycket överdrivs det inte på forumet egentligen? Jag ser brottslingar som brottslingar, men jag skulle aldrig ha en förutfattad mening om att det är en invandrare.

Men du ser uppenbarligen inte rasister som rasister, här är svenskarna värst minsann?
Citera
2012-03-29, 10:21
Medlem
megapixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Du klagar alltså på svenskars rasism och tycker att de förtjänar att straffas kollektivt och har sig själva att skylla?

Tack du tolka mig rätt, anställer inte svenskar invandrare, ger dem respekt som vem som helst. Behandlar dem som alla andra, uppskattar dem. Så förtjänar svenskar att åka illa ut. Jag skäms som vit varje dag och mår dåligt över mitt ursprung.
Citera
2012-03-29, 10:23
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Egentligen kan vi med stor säkeret säga att dessa våldsaktioner från araber mot svenskar är rena hatbrott. Araber framträder starkt när det gäller dessa brott jämfört med andra invandrare. Sverige har haft en stor invandring från forna jugoslavien och det var en del problem med dessa i form av kriminalitet. Dock så sjönk de mycket sällan så lågt att slå ihjäl folk pga småsaker eller rena oprovocerade attacker.

Att araber hatar svenskar går inte att förneka och arabers brott mot svenskar har mycket ofta ren hatbrottskäraktär istället för dem vanliga yrkeskriminella invandrarna som gör det ekonomisk vinning.

OT men en kriminologisk aspekt som skiljer sig markant. Tveklöst en intressant observation. De lägre stående folkgrupperna som tex somalier och araber har en förkärlek för sådan brottslighet som inte kan motiveras med ekonomiska/sociala argument. Medans juggar kan vara inblandade i rån, bankrån, heroinsmuggling mm så är somalier och araber oftast inblandade i gruppvåldtäkter och grovt oprovocerat våld med starka inslag av mänsklig förnedring. De har en förkärlek för förnedring och makt. Förnedring är något som semiten går igång på. Det ligger i negerns och semitens natur att finna njutning i andras förnedring. Här finns en observerbar skillnad mot typisk balkanbrottlighet tex.
Citera
2012-03-29, 10:24
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Tack du tolka mig rätt, anställer inte svenskar invandrare, ger dem respekt som vem som helst. Behandlar dem som alla andra, uppskattar dem. Så förtjänar svenskar att åka illa ut. Jag skäms som vit varje dag och mår dåligt över mitt ursprung.
Men det omvända gäller inte? Respekt är inget ömsesidigt? Invandrare är småbarn och vi svenskar är föräldrarna som ska dadda med dem?
Citera
2012-03-29, 10:25
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:

Jag har tidigare startat en tråd om vita människor som hatar sig själva. Där passar du bra in.

Tråden om den vite självhataren

https://www.flashback.org/t1687099
Citera
2012-03-29, 10:29
Medlem
megapixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Men det omvända gäller inte? Respekt är inget ömsesidigt? Invandrare är småbarn och vi svenskar är föräldrarna som ska dadda med dem?

Vi har skyldighet att få in dem i samhället, de försöker, men vi tänker bara på oss själva. Det pågår ju en rasism mot invandrare varje dag. Öppna ögonen och sluta skyll på dem. Hur hade du betett dig om du hade under många års tid jämt och ständigt utsätts för diskriminering.

Jag tycker synd om tjejerna som blir våldtagna, men jag förstår killarna. Jag känner en skuld mot dessa unga killar som är brottsoffer tio gånger värre varje dag än vad den stackars tjejen blev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in