Asså faan får typ röda torra fläckar i ansiktet, och mycket runt ögonen.. Ganska jobbigt, tror detta är pgv rökat eftersom läkaren inte hittar va det beror på... Kommer jag se ut såhär resten av livet?
Har du blandat med tobak? Då tror jag med handen på hjärtat att det är större chans att det är tobaken som ställer till problem med din kroppspåse.
Har du rökt mycket rökmixar? Haft hudproblem tidigare? Har du koll på kosten och sist men inte minst- äter du några läkemedel?
Finns receptfritt på de flesta apoteken, fast skall helst inte användas runt ögonen. Köp nån bra hudkräm annars bara, som redan påpekats i tråden. Det är inte svårare än så.
Senast redigerad av Vetrarmegin 2012-03-29 kl. 10:34.
Jag har nettopp samma sak på samma ställe. Enligt min far, som är överläkare, så är det psoriasis.
Har testat massa receptbelagda & receptfria medeciner utan framgång.
Sedan blev det värre och då sa jag till farsan att: "Jag vill fan inte se ut såhär, nu skriver du ut något STARKT som funkar!" Fick "Betnovat" och "Diprosalic" och nu är det i princip borta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!