Citat:
Ursprungligen postat av kchris862
Farligt att leka med, men det vet du nog redan.
Jag lekte kite med dessa plåster för ett tag sedan, jag lyckades bara få ett svagt rus. En missbrukare berättade för mig att han la en liten del av plåstret som var på 75mikrogram i varmt vatten och lät det ligga där ett tag. Sedan tog han en pump och drog upp det nu ljumna vattnet. Sen sslog han sig i det iv och fick ett kraftigt rus.
Jag kunde inte testa detta då jag saknade pump och nål, vilket var synd. Jag satte två 75mikrogram plåster i munnen vid kinderna och fick ett litet rus så jag tror att det 'är bäst att slå sig i det. Dock är det det farligaste sättet att ta det.
Hörde om en kille som rökte plåstret, han klippte små bitar och la det på en foliebit och eldade försiktigt under det och sög i sig röken med ett kort sugrör. Tror du kan röka det genom att sätta en folie bit över ett litet glas, du gör små små hål vid ena kanten i foliet. I den andra kanten gör u ett lite större hål som du kan suga i dig röken. Du klipper små små små bitar av plåstret och lägger de små bitarna över de små hålen. Du eldar försiktigt så att bitarna inte tar eld och suger i dig röken i det andra lite större hålet. Foliet måste sitta hårt, gärna med ett gummiband eller lite tejp!
Ja ja, det finns många sätt. Berätta gärna om du lyckades få ett runs!
Jag hade plåstrena under tungan 2 timmar tills dom var helt genomskinliga. fick lite klåda och rökte en holk. Tack vare holken kunde jag faktiskt njuta en stund och nodda till men ruset gick över på ett par timmar. Visst är jag lite mysig än, men som ett svagt tramadolrus ungefär. Men tack för tipsen, nu vet jag hur jag kan göra nästa gång