2012-07-13, 18:55
Medlem
Seppo1337s avatar
Förstår inte den negativa inställningen folk finner i att just följa en spelare runt flera lag. Jag har många kompisar, eller många är väl att ta i, men ett par, som inte är insatt i fotboll speciellt, men ändå har ett intresse för tex. Zlatan, just för att han är svensk. Kan själv erkänna att jag själv är lagd lite åt det hållet. Jag vill att det ska gå bra för Zlatan. Vad är det för fel med det? Jag håller ändå på Real, och kommer alltid göra det, men bara för det så kan man väl börja kolla på PSG's matchen och hoppas att dom vinner sina matcher, bara det inte är mot Madrid. Konstigt betéende?
Citera
2012-07-13, 19:19
Medlem
cykeltillbahamass avatar
Är väl inte så konstigt, jag själv följer vissa bajen-föredettingar som Stoor, Petter, Charlie, Kennedy och Linus Hallenius. Även fast det sträcker sig så långt som att jag typ lirar med t ex Groningen eller Santander i FIFA, om ens det. Så jag skulle iofs inte kalla mig en Groningen supporter bara för Petter lirar där, men måste jag välja ett lag i Holland att följa så blir det Groningen just därför att Petter lirar där. Har svårt att se att man byter klubb bara för en spelare flyttar, tom dom mest plastiga supportrarna.
Citera
2012-07-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Är väl inte så konstigt, jag själv följer vissa bajen-föredettingar som Stoor, Petter, Charlie, Kennedy och Linus Hallenius. Även fast det sträcker sig så långt som att jag typ lirar med t ex Groningen eller Santander i FIFA, om ens det. Så jag skulle iofs inte kalla mig en Groningen supporter bara för Petter lirar där, men måste jag välja ett lag i Holland att följa så blir det Groningen just därför att Petter lirar där. Har svårt att se att man byter klubb bara för en spelare flyttar, tom dom mest plastiga supportrarna.

Jag vet inte om jag är otydlig men jag har alltså inga problem att man följer spelare. Det jag stör mig/förvånas över är folk som byter sitt älsklingslag numero uno varje gång favvospelare byter. Ex först var man Ajaxfan, sen Juve, Inter, Barca, Milan och och nu PSG-Fan.

Som att du skitit i Bajen totalt och blivit hardcore Groningenfan och nu lämnat den klubben helt och bara älskar FC Midtjylland pga av Petter Andersson. Är du med ?
Citera
2012-07-13, 20:00
Medlem
cykeltillbahamass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Jag vet inte om jag är otydlig men jag har alltså inga problem att man följer spelare. Det jag stör mig/förvånas över är folk som byter sitt älsklingslag numero uno varje gång favvospelare byter. Ex först var man Ajaxfan, sen Juve, Inter, Barca, Milan och och nu PSG-Fan.

Som att du skitit i Bajen totalt och blivit hardcore Groningenfan och nu lämnat den klubben helt och bara älskar FC Midtjylland pga av Petter Andersson. Är du med ?
Jaha du tänker så, läste bara rubriken . Jo sånt stör mig också, sånt beteende brukar man lämna bakom sig när man fyllt 13..
Citera
2012-07-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Jaha du tänker så, läste bara rubriken . Jo sånt stör mig också, sånt beteende brukar man lämna bakom sig när man fyllt 13..

Mm rubriken var kanske inte helt klockren. Jess tycker det med, men verkar rätt vanligt.
Senast redigerad av svennekebab 2012-07-13 kl. 20:08.
Citera
2012-07-13, 20:19
Medlem
Nu börjar folket droppa in på PSG:s forum @ Svenska Fans

"Namn: BosnjaK
Sänt: 2012-07-12 22:14
ZLAATAAN! ÄNTLIGEN! Världsklass värvningar av PSG! Börjat följa laget på daglig basis nu. Nån som kan uppdatera mig lite om klubben senaste 10 åren? Hur många poäng vann vi igan med iår?
"

Och uppgivenheten av de som är riktiga fans

Namn: Bengalen
Sänt: 2012-07-12 21:54
Senaste inlägget jag skrev här handlade om att jag tappat mitt intresse för PSG sen qatarierna förstört klubben. Frågan är om det inte blir än mer så nu när Paris stolthet kommer få massa plastsupportrar bara för att Zlatan spelar där. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad jag hatar den moderna fotbollen och dens baksidor.

Qatar out!
Kortsidornas bengaler kommer aldrig sluta brinna...
Citera
2012-07-14, 14:53
Medlem
Citat:

ZLAATAAN! ÄNTLIGEN! Världsklass värvningar av PSG! Börjat följa laget på daglig basis nu. Nån som kan uppdatera mig lite om klubben senaste 10 åren? Hur många poäng vann vi igan med iår?
"

Senaste inlägget jag skrev här handlade om att jag tappat mitt intresse för PSG sen qatarierna förstört klubben. Frågan är om det inte blir än mer så nu när Paris stolthet kommer få massa plastsupportrar bara för att Zlatan spelar där. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad jag hatar den moderna fotbollen och dens baksidor.

Qatar out!

Haha, lätt och säga så som svenskafans skribent. Åker du till Paris och frågar deras riktiga fans tror jag ingen har något ont och säga om Qatar och deras miljardsatsning.
Citera
2012-07-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Haha, lätt och säga så som svenskafans skribent. Åker du till Paris och frågar deras riktiga fans tror jag ingen har något ont och säga om Qatar och deras miljardsatsning.

Är nog säkert så ja, men bosnierns inlägg var sjukt kul/patetiskt
Citera
2012-07-14, 16:46
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

"

Det där måste ju vara ett troll.
Citera
2012-07-14, 16:57
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Nja, Ultras grupperna som stöttat och supportrat laget sedan det grundades men nu blivit portade för att de väsnas för mycket med bomber och bengaler på kortsidorna eller helt enkelt inte har råd att gå på matcherna längre tror jag inte är speciellt nöjda.. Ungefär som Chelseas fans innan Roman kom..
Citera
2012-07-14, 17:15
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

"

Qatar out!

Min spontana reaktion är, vad i helvete gör du inne på svenskafans forum ?
Citera
2012-07-14, 17:24
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Nja, Ultras grupperna som stöttat och supportrat laget sedan det grundades men nu blivit portade för att de väsnas för mycket med bomber och bengaler på kortsidorna eller helt enkelt inte har råd att gå på matcherna längre tror jag inte är speciellt nöjda.. Ungefär som Chelseas fans innan Roman kom..

En biljett kostar 30£ mer nu än innan han kom så ser inget farligt med det, det dyra är ju stor matcherna och cup matcher..

OnT: Har följt Chelsea sedan jag var 12 och alla polare valde andra klubbar såsom ManU, LFC, Arsenal och någon skulle spexa och välja Tottenham och visst har favorit spelare kommit och gått (Ballack, Carvalho mfl) men det har alltid varit Chelsea FC först och främst men känns lite trist att man måste påpeka det varje gång man berättar för random vilket lag man håller på, modern fotboll har sina fördelar och nackdelar, framförallt dessa plastsupportrar som håller på spelare istället för lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in